skype fråga

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 19

tja , har en fråga om skype, det är så att jag har Telia med Prata på+ mobilsurf extra, nu äre så att jag har hört att om man andvänder skype efter man andvänt dom hära 5gb som man får, kostar skype pengar då?

tacksam för svar

/emil

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@napstah 51702 wrote:

tja , har en fråga om skype, det är så att jag har Telia med Prata på+ mobilsurf extra, nu äre så att jag har hört att om man andvänder skype efter man andvänt dom hära 5gb som man får, kostar skype pengar då?

tacksam för svar

/emil

Vad jag vet så kan skype endast användast genom wifi. För att kunna använda den med 3G så måste du ha en jailbreakad lur och installera 3GUnrestricter eller liknande program. Har du då använt dina tillgängliga 5Gb (vilken är väldigt svårt att göra) så kommer din internet hastighet att minskas oerhört men däremot tillkomer det inga extra avgifter.

napstah
    Member
    Post count: 19

mm jag har för mig jag fixxade nått sånt för att andvända skype. haha inte så svårt direkt.. lirar man spel via 3g så gåre snabbt åt :), har inget trådlöst nätverk hemma elr fasst telefon satt ;).

en min farsa känner hadde tydligen andvänt skype efter han andvänt de dära 5gb och sedan fått nån räkning på 3000 därför jag undrade.

okej tack för svar1!

Kurtson
    Member
    Post count: 569

skype tar inte ut avgifter.
    telia tar inte ut avgifter på det som överstiger 5gb.
    han måste pratat en hel del för att komma upp i de summorna… är det inte så att han fått en samlingsfaktura

kenjon
    Member
    Post count: 64

eller varit utomlands med roaming…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.