skype o telia

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone skype o telia

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 569

Bara nyfiken. Jag har Telia och kan bara nyttja Skype via wlan hemma. Är det generellt stopp med trafik genom 3G eller är det bara Telia?

Pzycho
    Member
    Post count: 36

Jag använde något från cydia som hette typ “mobilesubstrate” eller nått..
    Det fungerade hur bra som helst över 3g, men jag vet inte om det fungerar ihop med os 3.0

Pzych0
    Member
    Post count: 220

@kurtson 39780 wrote:

Bara nyfiken. Jag har Telia och kan bara nyttja Skype via wlan hemma. Är det generellt stopp med trafik genom 3G eller är det bara Telia?

Det är inget fel med det, den är “bara gjord” för Wlan. 😛 Men det går nog att lösa som Pzycho över mig sa :laugh:

Kurtson
    Member

sökte på mobilesubstrate och fick upp massa info, och tydligen, då jag redan har sbsettings i telefonen, så borde jag ha detta installerat, men jag fick inte fram något som gjorde mig klockare i detta fallet, får väl söka vidare…

Kurtson
    Member

How to Use Skype over 3G on iPhone
    Hittade denna länken!
    Men… jag skulle som sagt installera mobiles… och det fanns redan, men inte den katalog de refererade till…. var exakt finns den, om man börjar med telefonens rootkatalog?

Kurtson
    Member

Då glömmer vi allt, har numera installerat Voipover3g, sedan så argumenterar inget program att wifi inte finns…utan kör allt över 3g om inte wifi finns… hihi!

Freddiish
    Member
    Post count: 1

hejsan jag har en liten fråga…jag använder skype rätt så mkt på datorn och har det i min iphone men jag kan ej logga in på skype med mitt användar namn den säger att det är fel lösen o shit..men om jag gör ett nytt konto med iphonen då kan jag logga in men det vill jag ju inte jag vill ju använda mitt gammla konto…nån som har en aning?..

Pzych0
    Member
    Post count: 220

Prova installera om Skype på iPhonen. 🙂 Kan funka.

Kurtson
    Member

@freddiish 40348 wrote:

hejsan jag har en liten fråga…jag använder skype rätt så mkt på datorn och har det i min iphone men jag kan ej logga in på skype med mitt användar namn den säger att det är fel lösen o shit..men om jag gör ett nytt konto med iphonen då kan jag logga in men det vill jag ju inte jag vill ju använda mitt gammla konto…nån som har en aning?..

stora och små bokstäver i namnet fel?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.