Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Skype problem..
-
AuthorPosts
-
Hej!
Varje gång jag pratar över skype med min iphone så stängs samtalet ned efter en viss tid.. någon som har nån ide om vad som kan vara fel?Sen så när jag jag är inloggad i skype men inte har appen uppe utan kör den i background så händer det ingenting när någon försöker ringa mig även fast det står att jag är online, ska det inte funka att ringa till mig genom skype även fast jag inte har appen “uppe”? Det funkar ibland typ några minuter efter att jag stängt ner skype men ibland inte alls, vad kan vara knas?
@landing 56662 wrote:
Hej!
Varje gång jag pratar över skype med min iphone så stängs samtalet ned efter en viss tid.. någon som har nån ide om vad som kan vara fel?Hade också detta problemet, trodde att det var pga mitt nätverk som det bröts. Men om det är fler som har detta problemet så är det kanske skype det är något knas med..
@thian 56671 wrote:
Hade också detta problemet, trodde att det var pga mitt nätverk som det bröts. Men om det är fler som har detta problemet så är det kanske skype det är något knas med..
Där ser man, för mig så stängs samtalen ned efter exakt samma tid. Internetanslutningen är det inget fel på..
Ingen som har nån ide? Så sjukt irriterande när man pratar med nån och helt plötsligt loggas man ut ur skype helt… går max 30-40sek innan det sker!
Har provat att installera om skype men det verkar inte hjälpa.Snabba frågor;
vilka Cydia apps har du installerade? IntelliScreen? SBSettings?
Vilka mobile substrates är installerade?
Fungerar det problemfritt över wlan? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.