Slå 0 före…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Slå 0 före…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Jag har min abonnemang med jobbet och måste slå 0 eller +46 före alla samtal, undrar om det finns möjligheten att undvika detta. När jag får telefonnummer via mail sms eller länk då går det inte att ringa direkt utan man måste lära sig numret och sedan slå 0 och numret.

Zike
    Member
    Post count: 571

Håll tummen över numret och välj kopiera så slipper du lägga det på minnet

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Du måste slå +46 på alla dina nummer för att du mycket troligt har ett utländskt nummer själv. Zike har rätt, håll tummen på numret och kopiera. Skriv +46 i ett fält, klistra in numret och ta bort 0 och sen kopiera igen.

+46(0)703 12 34 56
    Ta bort den nollan.

bozzman
    Member

Nej det har jag oxå gjort men det fungerar inte när man skriver 0 eller +46 och sedan klistar in då klistar den över det som man skrev tidigare…

Zike
    Member
    Post count: 571

prövade nu och märkte att copy paste inte fungerar optimalt i telefon-appen eftersom man inte kan markera vart man vill lägga till en eller flera siffror..

letade lite och såg att det tidigare fanns en app för att fixa så att alla samtal gjordes med prefix, tyvärr las appen ned :/

Hör med din operatör om dom har någon lösning på problemet..

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Ladda den här appen så kan du lägga in t.ex. att den ska slå 0 före alla samtal
    http://itunes.apple.com/us/app/operatore/id371476159?mt=8

bozzman
    Member

Tack för tipset men den är begränsad till bara kontakterna som man har i addresboken…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.