Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Släden kommer inte ut :(
-
AuthorPosts
-
Tjena, tänkte låsa upp min telefon med yellowsnow, problemet är att jag inte får ut släden, har i ett rebelsimkort idag 🙁
Någon aning om hur jag kan få ut släden? pinnen som man får med går bara rakt igenom hålet 🙁
SNälla hjälp är desperat…
använd en nål lr något sånt å försökt å få upp den
använd en nål lr något sånt å försökt å få upp den
det finns några videos på youtube när dom byter ut skärmen. där kan du kolla.
Borde inte den här tråden ligga i problem delen?det finns några videos på youtube när dom byter ut skärmen. där kan du kolla.
Borde inte den här tråden ligga i problem delen?Skulle vara jätte bra om någon kunde hjälpa mig, någon som har haft samma problem, vad gjorde ni? Finns det någon som kan hjälpa mig i sklåne regionen?
Skulle vara jätte bra om någon kunde hjälpa mig, någon som har haft samma problem, vad gjorde ni? Finns det någon som kan hjälpa mig i sklåne regionen?
ingen som vet nått eller nån tråf på forumet som redan har tgit upp detta?
ingen som vet nått eller nån tråf på forumet som redan har tgit upp detta?
Har också haft lite broblem med släden när man hade rebell kort i, man får försöka pilla upp släden lite, och den ta en vass kniv och drra upp den med. Sen får ma köpa ny släde eftersom den blir inte så snygg efter det ingreppet, så fick jag göra iaf.
Har också haft lite broblem med släden när man hade rebell kort i, man får försöka pilla upp släden lite, och den ta en vass kniv och drra upp den med. Sen får ma köpa ny släde eftersom den blir inte så snygg efter det ingreppet, så fick jag göra iaf.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.