Front page › Forums › Övriga ämnen › Smoa – (läs första inlägget!)
-
AuthorPosts
-
Inget att göra?
Hej och välkomna till SMOA (SM i okända Apps)! Tävlingen där det gäller att få så hög highscore som möjligt i ett okänt spel. Problemet – du bara har en dag på dig:eek:Regler
-Dagens spel avslöjas av mig vid okänd tid i ett inlägg med stor blå text-Endast EN post/person/tävling. Dvs om du förbättrar ditt rekord måste du redigera ditt tidigare inlägg. Inlägget skall innehålla en printscreen på ditt rekord (håll inne home+sleepknappen för att ta en printscreen på din iphone) där man kan se din score. Namnet på din highscore ska vara smoa+forumnamnet.
-Inget fusk är tillåtet
-Ditt rekord måste vara lagt innan 00.00, samma dag spelet blivit avslöjat, i denna tråd
(ytterligare regler kan tillkomma)
Inga priser delas ut (om inte någon kommer på något kul), utan det är endast äran att vara namngiven i Post of Fame som står på spel.
Kommer även ha en totaltabell där 1an får 3p, 2an 2p och 3an 1p (möjligvis fler tabeller).Lycka till!
(ska snygga till denna post)
Tävling 1:
1.Pongo
2.Freebo
3. –Totalt
1. Pongo 3p
2. Freebo 2p
3.
4.
5.Woohoo i suck..
fyi, spelet sög verkligen, visst svårt. men ljudet vart verkligen inge bra60 poäng sedan kraschade spelet. Kul idé – trist spel. Ska vi ta ehrm… Angy Birds nu?
Mjä, var inget höjdarspel. Tog bara nåt. Ska testa lite själv först imon :p
Min brorsas flickvän – som har fått låna mitt iTunes account en gång – har lyckats sabba hela accountet, så jag håller på att prata med en trevlig tjej vid namn Luise, som jobbar på apple om hur jag ska få tillbaka allting 🙂
Därför kan jag inte testa något nytt spel just nu 😡
Men snart! Så ska jag slå rekord i smoa!/iA
så kan det gå iAsh 😛 Hoppas Louise löser det!
Ska försöka fixa ett nytt spel imon så vi kan tävla
Gratis Pongo btw till den första segern, men vi får hoppas på lite mer konkurrens nästa gång;)
@iash 61278 wrote:
Min brorsas flickvän – som har fått låna mitt iTunes account en gång – har lyckats sabba hela accountet, så jag håller på att prata med en trevlig tjej vid namn Luise, som jobbar på apple om hur jag ska få tillbaka allting 🙂
Därför kan jag inte testa något nytt spel just nu 😡
Men snart! Så ska jag slå rekord i smoa!/iA
Kvinnor..
Aha.. Fan nu måste man börja lägga upp bilder å shit..
Vad sägs om att ändra tävlingstiden till 1 vecka per tävling? Vinnaren bestämmer spel till nästa vecka. Så vinner man typ 2 dagars forumstatus? 🙂
Eller ära genom att någon designar en snygg liten prissignatur där veckonumret står på.
Typ som den här (fast mycket bättre)
/iA
@freebo 61285 wrote:
Ska vi kanske börja lita på varandra? 😮
mjaaaaaa 😛
@iash 61290 wrote:
Vad sägs om att ändra tävlingstiden till 1 vecka per tävling? Vinnaren bestämmer spel till nästa vecka. Så vinner man typ 2 dagars forumstatus? 🙂
Eller ära genom att någon designar en snygg liten prissignatur där veckonumret står på.
Typ som den här (fast mycket bättre)
/iAja, varför inte. Då skulle man ju kunna köra att man ska klara ett spel så snabbt man kan också. Får sova på saken!
Skön tråd, räkna med mig!
Skulle vara bra om man endast valde spel som släppts nyligen, helst samma dag eller dagen innan så att ingen kommer med sina gamla highscores. Helst ska det vara gratis spel också så att alla kan vara med.Om vi tar spel som har Open Feint kan man söka på användare och se vad de fått för score. Det kan vi köra på! Många spel har ju det, men om vi kör ett spel utan behöver vi inte skicka bilder, bara skriva vad man fått och sen kan jag dubbelkolla vinnarna.
Vad tror ni om det?
@bozz 61318 wrote:
Om vi tar spel som har Open Feint kan man söka på användare och se vad de fått för score. Det kan vi köra på! Många spel har ju det, men om vi kör ett spel utan behöver vi inte skicka bilder, bara skriva vad man fått och sen kan jag dubbelkolla vinnarna.
Vad tror ni om det?
Det låter gräjt
/iA
@bozz 61318 wrote:
Om vi tar spel som har Open Feint kan man söka på användare och se vad de fått för score. Det kan vi köra på! Många spel har ju det, men om vi kör ett spel utan behöver vi inte skicka bilder, bara skriva vad man fått och sen kan jag dubbelkolla vinnarna.
Vad tror ni om det?
Tänkte på de eller så skriver man sin tid/score etc och den som har högsta skrivna får lixom leverera ett bevis på att den har så högt.. Så om den inte har det så är det mytarN samt hall of shame!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.