SMS-app i Cydia?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps SMS-app i Cydia?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

Jag letar efter en sms-app i Cydia eller vanliga Appstore som uppfyller följande:

1. Möjlighet att använda numpad (“vanligt tangentbord) med T9-funktion och svensk ordlista.
    2. Möjlighet att både skriva sms och öppna sms i en och samma app
    3. Möjlighet att få leveransbekräftelser som dels ikon, dels som signal
    4. En app som inte kräver att mottagaren har något speciellt program installerat på sin telefon.
    5. Möjlighet att använda kontaktlista och hämta kontakter därifrån.

Någon kanske känner till Handcent som finns för android, det är en app i stil med denna jag söker.

Tacksam för tips!

jabbasvens
    Member
    Post count: 77

biteSMS

Hittas i Cydia

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Håller med jabbasvens inlägg.

biteSMS är ett program jag aldrig skulle kunna vara utan på min iPhone. Hade biteSMS försvunnit, hade jag sålt min iPhone.

Det uppfyller alla krav, plus att där är en lång lista med olika alternativ för att uppfylla alla ens krav.

Du blir inte missnöjd. Dock kostar det ca en 40-50:-, men det är det värt!

Lena
    Member
    Post count: 13

BiteSMS låter ju bra men jag söker app som inte ska kosta utöver det man redan betalar för sms-paket hos den vanliga operatören.

Vad jag förstod så innehåller inte BiteSMS vanligt numpad och inte heller svensk ordlista?

MrGoffe
    Member
    Post count: 2

Måste nog göra dig besviken att det inte finns nåt som du söker. Har själv letat efter samma typ av program men inte funnit nåt. Bitesms är det närmaste som går att komma Handcent till android det är det ändå programet jag saknar från min gammal Hero.

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Summan för biteSMS är en engångs avgift.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.