sms applikation?

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 165

hej!
    jag har laddat ner nya themes för sms ifrån cydia men sen när jag väljer det i winterboard så ändras inte temat för sms… vad gör jag för fel?

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@emmiphone 37936 wrote:

hej!
    jag har laddat ner nya themes för sms ifrån cydia men sen när jag väljer det i winterboard så ändras inte temat för sms… vad gör jag för fel?

har du uppdaterat winterboard?

EmmIphone
    Member

@qeudee 37943 wrote:

har du uppdaterat winterboard?

Hmm. Nej hur gör man det?

carpe
    Member
    Post count: 904

Kommer väl upp en automatiskt uppdatering genom cydia? Vet dock ej ifall detta löser ditt problem. Kan vara så att ditt “sms-tema” bara är för 2.2.1

EmmIphone
    Member

det komemr uppdateringar till cydia som ja installerat men det fungerar ändå inte :/ hur ser man vilken firmwire man ska ha?

carpe
    Member

Vilket fw du ska ha till temat? Det står säkerligen där du hämtade temat. Du ska helst hålla utkik efter “OS 3.0 tested”

EmmIphone
    Member

jag är helt ny inom iphone… ja ska kolla va de står om det.

carpe
    Member

Du kör möjligtvis inte BiteSMS eller iRealSMS? För ifall du laddar hem ett “sms-tema” så är detta för den inbyggda sms-applikationen och inte för BiteSMS eller iRealSMS. En tanke bara.

EmmIphone
    Member

nej utan jag har den “vanliga” sms applikationen som va när jag jailbreakat den. har alltså inte installerat någon annan. :confused:

carpe
    Member

Men då ska det troligtvis funkar, såvida temat är gjort för 3.0. Har du kollat upp det än?

EmmIphone
    Member

@carpe 38147 wrote:

Men då ska det troligtvis funkar, såvida temat är gjort för 3.0. Har du kollat upp det än?

aa ja ladda ner ett där de stod att de va för 3,0 :confused: fattar inte varför de inte funkar…

carpe
    Member

Står det något om att du måste köra det igenom Winterboard kanske?

EmmIphone
    Member

ja ska kolla lite närmare på de. borde ju funka tycker jag :confused:

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.