Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › sms applikation?
-
AuthorPosts
-
hej!
jag har laddat ner nya themes för sms ifrån cydia men sen när jag väljer det i winterboard så ändras inte temat för sms… vad gör jag för fel?@emmiphone 37936 wrote:
hej!
jag har laddat ner nya themes för sms ifrån cydia men sen när jag väljer det i winterboard så ändras inte temat för sms… vad gör jag för fel?har du uppdaterat winterboard?
Kommer väl upp en automatiskt uppdatering genom cydia? Vet dock ej ifall detta löser ditt problem. Kan vara så att ditt “sms-tema” bara är för 2.2.1
det komemr uppdateringar till cydia som ja installerat men det fungerar ändå inte :/ hur ser man vilken firmwire man ska ha?
Vilket fw du ska ha till temat? Det står säkerligen där du hämtade temat. Du ska helst hålla utkik efter “OS 3.0 tested”
jag är helt ny inom iphone… ja ska kolla va de står om det.
Du kör möjligtvis inte BiteSMS eller iRealSMS? För ifall du laddar hem ett “sms-tema” så är detta för den inbyggda sms-applikationen och inte för BiteSMS eller iRealSMS. En tanke bara.
nej utan jag har den “vanliga” sms applikationen som va när jag jailbreakat den. har alltså inte installerat någon annan. :confused:
Men då ska det troligtvis funkar, såvida temat är gjort för 3.0. Har du kollat upp det än?
Står det något om att du måste köra det igenom Winterboard kanske?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.