sms-Inställnigar=Internet ?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone sms-Inställnigar=Internet ?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Hejsan, Jag har nyss köpt en Iphone 3g och har en fråga som jag inte fick ett tydligt svar på så tänkte om jag kunde få svar här =)

jag noterar att “e” uppe i hörnet är vit ute i menyn då den inte är uppkopplad.
    Men när jag går in i sms så blir den blå,läste på sidan att den ÄR online då, och jag vill inte få skyhögräknig för detta.
    Så jag undrar om den går på internet för att lyssna på musik i “Ipod” eller skicka sms eller något så simpelt som att gå in i inställnigare? låter inte rimligt till mejj!

Tack i förhand

Zike
    Member
    Post count: 571

e betyder edge, (höghastighets-gsm) och det aktiveras när du inte har tillräklig 3gtäckning.
    att det blir blått i menyerna är helt enkelt för att hela telefonen byter färgtema i menyerna jämfört med när den är i väntläge eller i grundmenyn

Zike
    Member

e betyder edge, (höghastighets-gsm) och det aktiveras när du inte har tillräklig 3gtäckning.
    att det blir blått i menyerna är helt enkelt för att hela telefonen byter färgtema i menyerna jämfört med när den är i väntläge eller i grundmenyn

Zike
    Member

Skuuum
    Member

Tack så jätte mycket … räddat min dag!

Skuuum
    Member

Skuuum
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.