Sms räknare???

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 37

Tjenare! Jag gillar min iPhone väldigt mycket och gillar alla funktioner. Men jag undrar om det finns någon funktion i jailbreak versionen som gör så iPhonen säger till om man skriver “för mycket” i sms (skriver så mycket i ett sms så att det kostar som 2 eller fler).
    Detta är något jag verkligen behöver då jag verkar väldigt ofta skriva så det kan bli några enstaka tecken för mycket så det kostar som 2 sms för mig:rolleyes:

För vad jag har förstått så finns det inte iallafall om man har en ojailbreakad iPhone?

Förlåt om jag har lagt tråden fel:o

SirHejsan
    Member
    Post count: 6

Testa BiteSMS som du får prova i ett antal dagar sedan betala eller se reklam. Där finns denna funktion bland massor andra… Finns i Cydia.

crille93
    Member
    Post count: 37

@sirhejsan 63490 wrote:

Testa BiteSMS som du får prova i ett antal dagar sedan betala eller se reklam. Där finns denna funktion bland massor andra… Finns i Cydia.

Men om jag inte betalar sen, det påverkar inte mina sms då? Det är bara reklam på telefonen? Inte i smsen?

För då måste jag fixa det där väldigt snart!:D

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@crille93 63527 wrote:

Men om jag inte betalar sen, det påverkar inte mina sms då? Det är bara reklam på telefonen? Inte i smsen?

För då måste jag fixa det där väldigt snart!:D

Gratisversionen av BiteSMS 4.7 visar Google-Ads i appen, ingen reklam visas alltså för mottagaren. Om du klickar på reklam så öppnas Safari, i Beta 1 av BiteSMS 4.8 renderas däremot reklamen direkt i BiteSMS

biteSMS – Change Log

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.