sms slutat fungera på iPhone 3G

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone sms slutat fungera på iPhone 3G

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

iPhone 3G med telia. Idag har sms slutat fungera. PÅ min och en annans iPhone. Hjälper inte att starta om tfn. Fler upptäckt det idag eller är vi ensamma om problemet?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Telia har problem just nu – speciellt i norrlandsregionerna. Så det beror troligtvis på det.

iPhoneinfo.se
    Member

Telia har problem just nu – speciellt i norrlandsregionerna. Så det beror troligtvis på det.

iPhoneinfo.se
    Member

fjompa666
    Member
    Post count: 400

Hade också strul med sms hela dagen (i Stockholm), kan vara bra att slå ett öga här om nallen inte verkar fungera som den ska: Mobilt Driftinformation Kundservice – Telia.se

fjompa666
    Member

Hade också strul med sms hela dagen (i Stockholm), kan vara bra att slå ett öga här om nallen inte verkar fungera som den ska: Mobilt Driftinformation Kundservice – Telia.se

fjompa666
    Member

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

jag kan inte heller skicka sms :/ Hörde på radion för nån timme sedan att de hade grävt av nån kabel och det innebar att det inte gick att skicka sms …

imported_Thian
    Member

jag kan inte heller skicka sms :/ Hörde på radion för nån timme sedan att de hade grävt av nån kabel och det innebar att det inte gick att skicka sms …

imported_Thian
    Member

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.