Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Sn0wbreeze problem
-
AuthorPosts
-
Jag har problem med Sn0wbreeze när jag ska jailbreaka min iPhone (har 4.0 installerat på den). Programmet har en uppdatering så att man kan trixa med 4.0filen. Problemet blir när jag ska “återställa” den. Den säger bara att det blir något fel och återställningen kan inte fortsätta.
Jag har använt Simple Mode och använt den originella 4.0filen. Vad kan vara fel?Tack på förhand.
Insåg precis att det fanns en Jailbreakingsektion.
Smart drag där!Ingen? /cut 🙁
Får väl nergradera mig till 3.1.3 igenÖh…. ska kolla upp det.
Den bara stoppar “återställningen” och säger att det blev fel.
Men ska kolla det straxKanske kan man låna tråden lite skall med jailbreaka och låsa upp min 3gs med snowbreeze.
Jag har just nu en 3gs 3.1.2 jailbreakad och unlocked med snowbreeze och ultrasnow, jag har kört forecast och kan jailbreaka tel och köra unlock på den och får ok på tethered NO också =) Så tydligen skall det inte vara några problem att göra en ok IPSW fil med snowbreeze på version 4.0 och lägga in den istället och låsa upp? Jag har sparat mina SHSH filer på cydia samt min dator också med Umbrella.
Vad säger ni är det bara köra på eller? Vad har ni för erfarenheter av os 4.0 fungerar det bra med breeze eller är det buggigt bör jag vänta?
Det är väldigt viktigt att jag kan jailbreaka och låsa upp för den är från USA och låst till AT&T.
När man kör snowbreeze och man vill köra unlock på telefonen skall man kryssa i activate the phone?
…………………………………………………………………………………….
Nu kör jag jailbreak och unlock på ios4! =) Funkar hittils klockrent riktigt grymt! Måste bara skriva in apn åsså manuellt men d e ju inga problem, snowbreeze 1.7 funkar klockrent!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.