Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › snabb hjälp…tack
-
AuthorPosts
-
ska försöka att få in alla NES spel, men vad jag har förståt de så måste man
Guide: Ansluta till iPhone via SSH | iPhoneinfo.se
men de ja inte förstår är att ni skiver så här:Installera OpenSSH på din iPhone som du hittar under Installer.
var hittar man Installer?
Installer finns väl inte ens längre? Är väl bara Cydia och Icy som gäller(?)
Inte säkert att det funkar till 3.0 eller 3.0.1 eller vad du nu sitter med. Sist jag hörde något om nes för när folk körde med 2.2.1
@carpe 40829 wrote:
Inte säkert att det funkar till 3.0 eller 3.0.1 eller vad du nu sitter med. Sist jag hörde något om nes för när folk körde med 2.2.1
ja sitter med 3.0 åååååå vad trist….har inte ett spel på mobilen, hmm
vet du om prisjakts program funkar med att scan ena koder?
folk säger men ja kan inte hitta de
Prisjakts vad förnått? Ladda hem spel ifrån Appstore då ifall du inte har några, finns ju tusentals.
Vad hade du tänkt att scanna koder med? Mobilens kamera? Det där är nog bara ett bluffprogram.@carpe 40831 wrote:
Prisjakts vad förnått? Ladda hem spel ifrån Appstore då ifall du inte har några, finns ju tusentals.
Vad hade du tänkt att scanna koder med? Mobilens kamera? Det där är nog bara ett bluffprogram.Prisjakts iPhoneapp
Scanna koder med kameran@carpe 40831 wrote:
Vad hade du tänkt att scanna koder med? Mobilens kamera? Det där är nog bara ett bluffprogram.kolla på klippet Minhembio.com – Betatesta Prisjakts androidklient
@berne88 40824 wrote:
ska försöka att få in alla NES spel, men vad jag har förståt de så måste man
Guide: Ansluta till iPhone via SSH | iPhoneinfo.se
men de ja inte förstår är att ni skiver så här:Installera OpenSSH på din iPhone som du hittar under Installer.
var hittar man Installer?
Detta funkar med 3.0
Öppna cydia, lägg till denna sourcen Index of /
Sen kan du bara ladda ner själva Nes emulator+ en massa roms!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.