Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Snälla hjälp denna iphone oskulden
-
AuthorPosts
-
Hej allesammans
Jag är helt ny inom iphone världen och det verkar som världen inte vill ha mig.Min iphone 2g som jag fick igår vägrar att ladda, när jag kopplar in den till laddning så kommer det fram ett stort batteri som är nästan helt tomt ( lite röd röd i botten ) samt en liten blixt under fast den laddar inte alls, den har stått på laddning hela jävla natten men inget händer så snabbt jag kopplar ur den så dör den. Den går inte heller att starta, jag har försökt att hålla i både start knappen och home knappen det ser ut som att den vill starta men den går tillbaks till laddning bara.
PLEASE HELP ME 🙁har du en adapter till din laddare om du laddar i väggen? annars är de inte så konstigt att den inte laddar 🙂
Du har inte funderat på att få batteriet utbytt?
Vet inte hur det är med 2G,men jag lämnade in min 3G hos en serviceverkstad.
Kostade en femhundring ungefär.Hej igen tänkte bara säga att jag har försökt att återställa den via itunes fast jag får fram felmeddelande 1604 :S
Hej igen tack allihopa för eder hjälp.
Jag har googlat och allt sådant skit hur tror nijag har hittat hitt annars.
Jag har lämnat in den på reparation det var nått problem med någon kabel som har släppt i dont know jack shit@Mr EmCom 36851 wrote:
Googla.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.