Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Snälla hjälp! Några frågor om Iphone 3G.
-
AuthorPosts
-
Hej! Jag fick mitt abonnemang igår. Men jag fattar inte mycket alltså. Hur laddar man över bilder från mobilen till datorn? Och hur funkar bluetooth? När jag går in på den så står det bara att den söker, kommer aldrig fram till något.
Jättejättejättetacksam för svar 🙂
bluetooth kan du bara använda till handsfree.
Ja det går väl att maila bilderna till sig själv?
lite omständigt men det borde funkaingen som har en enklare lösning?
efter lite efterforskning så visade sig att iphonen kommer upp som en “digital kamera” under “den här datorn” så det är bara å dubbelklicka på den och kopiera över dom bilderna man vill ha.
så enkelt va det =)
ah jag märkte det 🙂 tack så jättemycket! 🙂 sen.. går det på något sätt att ha på alarm och stänga av mobilen, så att den larmar iallafall? har inte gått när jag prövat
tyvärr går det inte att ha alarm så att det går igång även fast mobilen är avstängd. ialla fall inte på första generations iPhone, men då lär det inte vara sa på 3g:n heller. Lagom fail på det tycker jag. borde fan finnas i alla mobiler.
Jag håller med om alarm, mobilen har funkat som väckarklocka åt mig i snart 8år
hatar att peka ut att till Win Mobile finns det 3:e parts program som gör just det..
Så ngn själ där ute borde utveckla en sådan till iPhonen.hatar att peka ut att till Win Mobile finns det 3:e parts program som gör just det..
Så ngn själ där ute borde utveckla en sådan till iPhonen.hatar att peka ut att till Win Mobile finns det 3:e parts program som gör just det..
Så ngn själ där ute borde utveckla en sådan till iPhonen.tycker också det är helt värdelöst att man inte kan stänga av mobilen och alarmet går av ändå, det är en av de första sakerna jag testar med nya mobiler 😛
men om ni absolut inte vill bli störda på nätterna så är det väl bara att sätta på ljudlös och nada vibrator? lite omstädigt, men det fungerar ändå. Vem orkar köpa en billig väckarklocka för 20kr liksom? :D:D
tycker också det är helt värdelöst att man inte kan stänga av mobilen och alarmet går av ändå, det är en av de första sakerna jag testar med nya mobiler 😛
men om ni absolut inte vill bli störda på nätterna så är det väl bara att sätta på ljudlös och nada vibrator? lite omstädigt, men det fungerar ändå. Vem orkar köpa en billig väckarklocka för 20kr liksom? :D:D
tycker också det är helt värdelöst att man inte kan stänga av mobilen och alarmet går av ändå, det är en av de första sakerna jag testar med nya mobiler 😛
@ptr 15980 wrote:
inte säker men jag tror desvärre att alarmet även kommer ringa i ljudlöst om man ställt in ringsignalen så innan.
rätta mig om jag har fel.@ptr 15980 wrote:
inte säker men jag tror desvärre att alarmet även kommer ringa i ljudlöst om man ställt in ringsignalen så innan.
rätta mig om jag har fel.@ptr 15980 wrote:
rätta mig om jag har fel.Även om man har på ljudlös så går larmet på den inställda ringvolymen, om du drar ner volymen till de minsta så låter inte larmet så mycket. Men varför vill man stänga av telefonen på natten när man har den som väckarklocka? Skulle de vara för att du inte vill vakna om de ringer eller får sms, så sätt den i flygplansläge på natten. Då är den i princip avstängd.
Även om man har på ljudlös så går larmet på den inställda ringvolymen, om du drar ner volymen till de minsta så låter inte larmet så mycket. Men varför vill man stänga av telefonen på natten när man har den som väckarklocka? Skulle de vara för att du inte vill vakna om de ringer eller får sms, så sätt den i flygplansläge på natten. Då är den i princip avstängd.
Även om man har på ljudlös så går larmet på den inställda ringvolymen, om du drar ner volymen till de minsta så låter inte larmet så mycket. Men varför vill man stänga av telefonen på natten när man har den som väckarklocka? Skulle de vara för att du inte vill vakna om de ringer eller får sms, så sätt den i flygplansläge på natten. Då är den i princip avstängd.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.