Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Snälla hjälp!
-
AuthorPosts
-
Hejsan! det är såhär att jag har köpt en iphone, den förra ägaren hade sina kontakter och bilder i den, så jag beslöt mig att formatera den, automatiskt så var jag tvungen att uppdatera den nya versionen till den, så nu när den är klar säger den ” the sim card inserted in this iphone does not appear to be supported”
hur gör jag att det skall funka igen, vad bör jag installera på telefonen?
G8
Du måste jailbreaka den, då kommer sim-kortet att fungera
Eftersom att du har återställt den så har upplåsningen försvunnit. Du måste låsa upp den igen.
Hej,
de e såhär de ligger till, jag råkade uppdatera min iphone genom itunes, så säger itunes att mitt kontantkort inte är giltigt till mobilen, så nu har jag försökt uppdatera den med winpwn (2.0.2).
Allt är bra tills jag är inne i DFU biten, jag förstår inte när man skall gå in i dfu mode, sen när jag väl har lagt den på dfu så står de unable to pwn?:confused: sen vill mobilen inte sättas igång! jätteförvirrad,:confused::confused: hållt på med den hela dagen har fastnat totalt! ny när det gäller iphone och är desperat för hjälp!
G8
varför frågar du inte ägaren om hjälp för han borde väll kunna, och köpte du den i stockholm?
@fotbollskillen 10988 wrote:
varför frågar du inte ägaren om hjälp för han borde väll kunna, och köpte du den i stockholm?
hans nummer är i mobilen, nej den är köpt i gbg, problemet uppstår när jag ska “start pwnage” när mobilen skall vara ansluten via usb och den skall oxå vara avstängd, sen så försöker jag, så laddar programmet, sen står det cannot pwn. vet någon hur det kommer sig och hur jag skall göra för att kunna fortsätta installationen?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.