Söker en augemented app

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Söker en augemented app

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 288

Tror det stavas så 🙂 Söker en app, där man kunde peka kameran mot en byggnad, så talade appen om vad det var man såg. Nån som känner igen detta ??

MiRRe
    Member
    Post count: 174

Aldrig hört talas om, skulle du komma på det så berätta gärna, låter intressant 🙂

kalle99
    Member
    Post count: 43

Tror du menar Layer. Finns till Android. Vet inte om det finns till iphone ännu.

MiRRe
    Member

En snabb google sökning – Augmented Reality – Layar Reality Browser – Homepage Det finns till iPhone 🙂

Fungerar till 3Gs och 4:an inga äldre verkar det som.

E-Minor
    Member
    Post count: 87

Menar du kanske Google Goggles?

whywhy99
    Member
    Post count: 288

Njae, såg det i en blogg nånstans. Hittar inte tillbaka, tror han jobbade på typ aftonbladet….

MiRRe
    Member

@whywhy99 80931 wrote:

Njae, såg det i en blogg nånstans. Hittar inte tillbaka, tror han jobbade på typ aftonbladet….

Var det inte det Layar som du syftade på ? 🙂

TruB
    Member
    Post count: 476

goggles som nämnt ska vara på väg till iphone. det har varit nekat innan, det ska fungera så.

jca
    Member
    Post count: 221

Googles finns redan jag har använt det i typ en vecka, Layer har funnits väldigt länge. Med googles måste du väl fotografera det du vill ha information om?

knarrevik
    Member
    Post count: 16

Googles “Goggles” finns inte på App Store vad jag kan se. På Android Market finns den.

Mr.K
    Member
    Post count: 7

@knarrevik 81173 wrote:

Googles “Goggles” finns inte på App Store vad jag kan se. På Android Market finns den.

Funktionen finns i Google’s allt-i-allo-app, tror att den heter “Google Mobile App”.

Saya
    Member
    Post count: 25

Har för mig att jag sett något sådant när jag sökte på Manchester. Vi åker snart dit och då sökte jag passande appar. Ignorerade dock den så jag minns inte alls vad den hette eller vad den kostar…

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.