Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › Söker en augemented app
-
AuthorPosts
-
Tror det stavas så 🙂 Söker en app, där man kunde peka kameran mot en byggnad, så talade appen om vad det var man såg. Nån som känner igen detta ??
Aldrig hört talas om, skulle du komma på det så berätta gärna, låter intressant 🙂
Tror du menar Layer. Finns till Android. Vet inte om det finns till iphone ännu.
En snabb google sökning – Augmented Reality – Layar Reality Browser – Homepage Det finns till iPhone 🙂
Fungerar till 3Gs och 4:an inga äldre verkar det som.
Njae, såg det i en blogg nånstans. Hittar inte tillbaka, tror han jobbade på typ aftonbladet….
goggles som nämnt ska vara på väg till iphone. det har varit nekat innan, det ska fungera så.
Googles finns redan jag har använt det i typ en vecka, Layer har funnits väldigt länge. Med googles måste du väl fotografera det du vill ha information om?
Googles “Goggles” finns inte på App Store vad jag kan se. På Android Market finns den.
@knarrevik 81173 wrote:
Googles “Goggles” finns inte på App Store vad jag kan se. På Android Market finns den.
Funktionen finns i Google’s allt-i-allo-app, tror att den heter “Google Mobile App”.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.