Söker en bra budget app

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Söker en bra budget app

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 17

Hej, jag är ute efter en bra och smidig budget-app så man kan hålla koll på hushållsbudgeten m.m. Har hittat en del olika på AppStore men osäker på vilka som är schyssta. Blir glad om någon kan dela sina erfarenheter med mig angående detta. Tack på förhand

matteh80
    Member
    Post count: 150

Jag har kört med “Mina utgifter”, den verkar vara populär… Dock så pallade jag inte skriva in varje gång jag handlat någon… =)

stab
    Member

Ok, ska kolla upp den. Kan hålla med om att det är lite segt att skriva upp vartenda köp men det är vad som krävs om man vill ha stenkoll 🙂

matteh80
    Member
    Post count: 150

Jo, ska nog ge den en ny chans! =)

d3nna
    Member
    Post count: 30

Jag har använt både “Moneybook” och “Mina Utgifter”. Det som är bra med Moneybook är att man kan skriva in sina egna inkomster också. Men jag gillar ändå Mina Utgifter bättre för där kan man göra sina egna kategorier och det är ett väldigt smidigt program att använda. Väldigt schysst gjort också 🙂

NickNose
    Member
    Post count: 13

En ny version av Mina utgifter är inskickad till Apple för godkännande, i den kan man skriva in inkomster också.

stab
    Member

ok, låter super. Ska testa den

schwartz
    Member
    Post count: 31

Jag kör moneylog, där kan man själv ange en månadsbudget och sen fylla i utgifterna smidigt sorterade efter kategori =) Funkar iallafall fint till min studentekonomi 😀

Djungeluffe
    Member
    Post count: 5

I-wallet finns med.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.