Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › Söker ett namn på en app, någon som vet?
-
AuthorPosts
-
Jag har en Iphone 4 och söker en app där man på en världskarta kan markera (automatiskt eller manuellt) en plats som exempelvis en restaurang, en bra affär, en sevärdighet eller bara ett bra ställe. Gärna om man kan på den markerade platsen lägga till ett foto samt lite text. Är ute och reser hyfsat mycket och det kan vara svårt att hålla reda på alla bra ställen som man vill komma tillbaks till. Tror att HTCs footprints är något liknande. Skulle vara mycket tacksam för svar!
lät först som google earth, kanske kan lägga till saker personligt i det.
Tack TruB. Men det verkar inte fungera att lägga in privata grejer i Google earth.
Eller om man vänder på det. Man tar ett foto på en restaurang, en sevärdighet eller liknande. Fotot blir positionerat på en karta genom gpsen (antar jag) samt att man kan skriva lite text. Gärna tips även om det inte 100% stämmer in på beskrivningen. Anyone?
Bildprogramet som du har i iphone lagrar gps position ihop med bilden, du kan dock inte lägga till komentarer
@thesams 84837 wrote:
Jag har en Iphone 4 och söker en app där man på en världskarta kan markera (automatiskt eller manuellt) en plats som exempelvis en restaurang, en bra affär, en sevärdighet eller bara ett bra ställe. Gärna om man kan på den markerade platsen lägga till ett foto samt lite text. Är ute och reser hyfsat mycket och det kan vara svårt att hålla reda på alla bra ställen som man vill komma tillbaks till. Tror att HTCs footprints är något liknande. Skulle vara mycket tacksam för svar!
Du har ju funktionen i luren redan. 🙂
Ta en bild på stället, eller en lapp där du skrivit namnet på stället så har det löst sig. Du kan ju se var alla dina bilder är tagna om du går in på kamerarulle och väljer “Platser” istället för “Album”. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.