Söker GRATIS dvd to iphone(mp4) converter.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Söker GRATIS dvd to iphone(mp4) converter.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 11

Nån som vet nån bra dvd to mp4(iphone) converter som är gratis!

Handbrake fattar jag inte hur man laddar ner till windows. Det kommer bara upp en svart ruta typ när jag skall instalera. Kan nån något annat program?

snook
    Member
    Post count: 2190

@chillstream 7437 wrote:

Nån som vet nån bra dvd to mp4(iphone) converter som är gratis!

Handbrake fattar jag inte hur man laddar ner till windows. Det kommer bara upp en svart ruta typ när jag skall instalera. Kan nån något annat program?

Kör inte själv windows men hittade denna Videora iPod touch Converter – Free iPod touch Video Converter

Men till mac osx så kan jag rekommendera iSquint (gratis) och VisualHub (kostar)

iSquint – iPod Video Made Easy.

froggen
    Member
    Post count: 14

Jag kör med Videora iPhone Converter och det funkar riktigt bra.

BamBam
    Member
    Post count: 12

jag köpte submerge (svensk) till osx…

bra med den är undertextstödet som “renderas” eller “bränns” in i mp4 filmen….

ekkg
    Member
    Post count: 294

Jag använder Magic Video Converter, helt oslagbart. Fast det är ju inte gratis.
    Videora är det bästa gratisprogrammet, helt klart.

CeEss
    Member
    Post count: 50

@ekkg 8715 wrote:

Jag använder Magic Video Converter, helt oslagbart. Fast det är ju inte gratis.

Va kör du med för inställningar i detta program? Har verision 8.0.2.18 och där finns inget iPhone-alternativ att välja på. Ska man då ta “To MP4” å sen välja iPod? Eller hur gör du?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.