Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Söker heltäckande skydd till 3G:n
-
AuthorPosts
-
Hejsan,
Någon som kan tipsa om ett “heltäckande” skydd till iPhonen ?
Jag har idag 2 Griffin där båda har löst skärmskydd och att home knappen är utskuren men det jag vill ha är ett helt skydd där framsidan är av någon form av mjukplast eller liknande.Finns det ?
Tackar på förhand!
Mvh
rolerole@rolerole 38714 wrote:
Hejsan,
Någon som kan tipsa om ett “heltäckande” skydd till iPhonen ?
Jag har idag 2 Griffin där båda har löst skärmskydd och att home knappen är utskuren men det jag vill ha är ett helt skydd där framsidan är av någon form av mjukplast eller liknande.Finns det ?
Tackar på förhand!
Mvh
roleroleOtterbox Defender
We’ve Got Technology Covered // OtterBox.com
Finns på Ebay med lev från England, annars ska cdon.com få i dem. Har själv beställt, verkar grymt!
Tackar för det tipset, dock ser det lite för stort ut för min smak.
Vill ha typ ett sådant här Griffin Reflect För Iphone 3g – Megastore.se som jag har köpt precis men med integrerat skärmskydd utan hål för home knappen.
rolerole
Jag använder ett heltäckande skydd från Telia. Tycker att det funkar skitbra, får inga bubblor eller liknande över skärmen. Om du är intresserad utav ett heltäckande skydd och inte vill beställa från ebay så tycker jag du kan kila in i någon av deras butiker och kolla in dom.
tack Marreman!
Skall genast ta mig ner till en butik för att se om detta skulle vara det som jag letar efter.Mvh
roleroleKöpte Belkin iPhone Clear Acrylic vska Privat – Telia.se men det var precis som andra skydd inte heltäckande utan var öppen över HOME knappen 🙁
Så andra tips tas emot tacksamt.
rolerole
Invisible Shield Full Body kanske är något för dig?
YouTube – Invisible Shield Full Body Wrap for Apple 3G iPhone
/Mvh Tobias.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.