source, vilka skall man ha

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone source, vilka skall man ha

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

undrar över alla dessa adresser till olika sources, vilka skall man ha? var kan man hitta vad de olika sources innehåller osv. Mao lite info om hur sources fungerar. Det borde finnas många här som har koll på detta.:D

ripperoo
    Member
    Post count: 236

Kolla när du går in på installer får du ett antal bas scourses som de flesta grejerna är på och dom ska man inte ta bort. Sen ifall du ska ha tex Svenska till telefonen så får du skriva in en ny source, Installer och sources är inte alls svårt simplare än vad man tror 🙂
    Du behöver egenligen inte direkt bry dig om alla sources såvidare inte du ska skriva in en ny 🙂

PBL
    Member

ok,
    men finns det någon speciell source för ex fler spel osv. jag menar, det finns ju massor med filmer på youtube med coooola prg som jag inte kan hitta.
    någon ide?

haren
    Member
    Post count: 200

@pbl 2217 wrote:

ok,
    men finns det någon speciell source för ex fler spel osv. jag menar, det finns ju massor med filmer på youtube med coooola prg som jag inte kan hitta.
    någon ide?

Många av guiderna på youtube så brukar dem skriva ut sourcen till det som visas. Men man får leta lite på forum för att samla på sig schyssta sources!

// h

PBL
    Member

kan man inte dela med sig på denna plats istället för att man skall leta och leta och leta på nätet.
    Om man har något bra så kanske man kan dela med sig och skriva vad det är. eller vad säger ni?

haren
    Member
    Post count: 200

@pbl 2221 wrote:

kan man inte dela med sig på denna plats istället för att man skall leta och leta och leta på nätet.
    Om man har något bra så kanske man kan dela med sig och skriva vad det är. eller vad säger ni?

Jag har skapat en sådan tråd! Kika längst upp. Den kommer även att bli klistrad!

// h

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.