Spara Exelfil

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Spara Exelfil

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Nu är det så att jag fick en Ipone 16GB av mitt företag som jag gillar och även inte…:o Kommer just från en (HTC Touch HD) där man är tillåten att göra lite mer vad man själv tycker… Jag skulle gärna vilja spara ner ett schema på min Iphone i Exelformat eller om jag ska göra om den till PDF ? Min fråga är måste jag gå via Itunes för att få spara den i telefonen eller kan jag spara ner den på något annat sätt direkt från ett mail som jag har fått? Så slipper jag att gå in på mina sparade mail varenda gång och ladda schemat. Om det krävs att jag måste gå via Itunes för att spara filen, vilket jag har gjort genom att spara ner filen i biblioteket på Itunes men sen hittar jag inte filen någonstans. det är då som man vill sälja av och fortsätta med sin nya HTC. 😮

PLS finns det hopp ?;)

bozz
    Member
    Post count: 1199

Hmm, är inte 100 på detta men tror att du måste installera Quickoffice eller en liknande app för att kunna hantera ett exelark. Iphonen kan inte detta, vad jag vet, utan ett sånthär program..

Har du ditt schema inlagd i någon kalender på datorn? Outlook, gmail? då går det ju synkornisera in det

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.