Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › Spara Iphone SMS till PCen
-
AuthorPosts
-
HEj!
Jag har kollat runt lite men jag hittar inget grymt program där man kan föra över sms konversationer till pc. För att sedan kunna läsa dom på datorn och ha dom sparade. Jag undrar om det är någon som känner till något sådant program, helst gratis:D? eller hur kan man annars gå till väga? vill verkligen ha ner alla mina sms konversationer på ett säkert ställe…
PS: har testat Touch Copy, funkar bra men det finns ingen bra version att ladda ner.
MVh DjuDju
Fiunns engelsk språkfil
Är däremot, i efterhand, inte hundra på att man kan spara smsNej det verkar inte funka med det programmet:( någon annan som har något tips?
Download iPhone PC Suite 2.6.1.106 Free – A great alternative to iTunes – Softpedia
iPhone pc suite. Finns även på siten hur man ändrar till engelska.
Edit:
Typ världens buggigaste program. Letar vidare..
Edit:
Här är ett program som fungerar.
@djudju 87253 wrote:
HEj!
Jag har kollat runt lite men jag hittar inget grymt program där man kan föra över sms konversationer till pc. För att sedan kunna läsa dom på datorn och ha dom sparade. Jag undrar om det är någon som känner till något sådant program, helst gratis:D? eller hur kan man annars gå till väga? vill verkligen ha ner alla mina sms konversationer på ett säkert ställe…
PS: har testat Touch Copy, funkar bra men det finns ingen bra version att ladda ner.
MVh DjuDju
Nu hittade jag det!
Tansee gör ett sådant program Tansee iPhone Transfer SMS – Backup iPhone/iPhone 3G/iPhone 3GS/iPhone 4 SMS to ComputerJag testade det och det går att spara allt eller enstaka meddelanden eller en hel “konversation” med person/avsändare
@r_o_n 87363 wrote:
Nu hittade jag det!
Tansee gör ett sådant program Tansee iPhone Transfer SMS – Backup iPhone/iPhone 3G/iPhone 3GS/iPhone 4 SMS to Computer[/urlJag testade det och det går att spara allt eller enstaka meddelanden eller en hel “konversation” med person/avsändare
Haha, länkade precis det 🙂
Edit:
Dock måste man köpa det för att få fulla konversationer!
Det funkade jätte bra förutom att man inte kan få ner hela konversationer. vilket jag vill ha men inte för 135 kr, snålis(A), finns det något gratis program som klarar av det här?
Tack för hjälpen iaf:D
@djudju 87457 wrote:
Det funkade jätte bra förutom att man inte kan få ner hela konversationer. vilket jag vill ha men inte för 135 kr, snålis(A), finns det något gratis program som klarar av det här?
Tack för hjälpen iaf:D
Har fixat full version och det funkar klockrent nu! TACK FÖR HJÄLPEN KOMPISAR:D:D
PS: hade en sms konversation på 31 000 sms, med en person! om ni ville veta…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.