Spara kontakter

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Spara kontakter

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

När jag överförde mina kontakter från simkort till iphone via iSim eller SIMport, kommer inte ihåg, så blev alla kontakter halvkonstiga. T.ex fick de flesta ett /m efter namnet som:
    sven svensson/m
    Och jag var tvungen att manuellt justera alla namn som var fel. Antar att det har att göra med min väldigt gamla fd. telefon. Men hursom. Nu när jag ändrat allt och lagt in nya kontakter skulle jag gärna vilja spara dem på datorn på något sätt så att jag inte får göra om allt arbete när jag skulle återställa min iphone. iSim har en funktion så att man kan kopiera kontakter tillbaka till simkortet, men man måste ha en registrerad version tydligen.
    Tips uppskattas!

mrfestis
    Member
    Post count: 59

Jag tror det ska gå att synca via Outlook 2003 eller 2007. Testa de!

Stabil
    Member

Hmm, testade runt lite. Visst att det går att synca från Outlook, men jag vill ju lägga kontakterna från iPhone till Outlook. Google ville inte hjälpa mig heller :// Dock känns detta som något som folk borde vilja ha som standard så förstår inte vad jag har missat…

Inodlog
    Member
    Post count: 4

Slänger in en fråga på samma ämne här. Har lagt in alla mina kontakter på iphone men när någon av mina kontakter ringer visas inte namnet. Går det fixa?

Stabil
    Member

Testa att ändra din kontakt till +46 i numret. Hade något problem med det att när jag hade
    070 123 45 67
    såg jag bara
    +4670 123 45 67

Så testa att lägga till det.

Inodlog
    Member
    Post count: 4

Tack. Ska testa det. Har något att göra framöver då:)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.