Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Spara ner mail?
-
AuthorPosts
-
Hej, jag undrar om man kan redigera notes i data? dvs istället för att hålla på med tangentbordet i Iphone… då menar jag för PC då.. vet att det finns en sådan program för MAC.
Om inte finns det någon program som kan kanske ladda ner ett mail, eller om man kan spara ner en attachment från ett mail på Iphone så att man kan läsa den offline? Jag vet att Iphone kan läsa doc filer.. när man klickar på attachment i gmail.. men kan man spara ner dessa är frågan?
Som student så skulle det här vara en skit bra funktion.. någon som har några tips?
@justin 1750 wrote:
Hej, jag undrar om man kan redigera notes i data? dvs istället för att hålla på med tangentbordet i Iphone… då menar jag för PC då.. vet att det finns en sådan program för MAC.
Om inte finns det någon program som kan kanske ladda ner ett mail, eller om man kan spara ner en attachment från ett mail på Iphone så att man kan läsa den offline? Jag vet att Iphone kan läsa doc filer.. när man klickar på attachment i gmail.. men kan man spara ner dessa är frågan?
Som student så skulle det här vara en skit bra funktion.. någon som har några tips?
Såhär hade jag gjort:
Skickat de dokument jag behövt på telefonen till min gmail-adress som jag kopplat till telefonen.
Gjort en ny mapp vid namn “Dokument” på gmail.com (det går inte att göra i telefonen märkte jag nyss, förhoppningsvis funkar det om man gör det via datorn) och flyttat de mail med dokument som jag vill ha snabb åtkomst till till den mappen, eller flyttat dem till “Stjärnmärkt”-mappen.Att spara ner dokumentet på telefonen fungerar inte, men det verkar som att om man tagit hem mailen från servern så finns de kvar på luren även när man är offline.
Hej, Jumpcut.. är du säker på att fungerar? Så att man inte får en stor räkning sen.
I så fall, får jag tacka hemskt mycket för tipset. Lite synd att man inte kan använda sig av notes funktionen.. den är ju snygg och passar väldigt bra som en anteckningsblock eller “sticky note”.
@justin 1758 wrote:
Hej, Jumpcut.. är du säker på att fungerar? Så att man inte får en stor räkning sen.
I så fall, får jag tacka hemskt mycket för tipset. Lite synd att man inte kan använda sig av notes funktionen.. den är ju snygg och passar väldigt bra som en anteckningsblock eller “sticky note”.
Stäng av Edge-funktionen om du är orolig. Jag använder inte ens Edge förutom i nödfall…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.