Spara program-data

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Spara program-data

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

Jag ska köpa iphone 4 nu, men vill inte köra min säkerhetskopia från iphone 3g till den nya 4an, för jag vill inte spara all data, sms,kontakter,bilder, osv, utan jag vill endast spara program-data, typ highscores och sådant. Sparas detta i iTunes eller bara på telefonen, och kan man kanske på något sätt föra över datan till itunes, och sedan synka iphone 4 med itunes så att samma data till programmen införs? hoppas på bra svar 🙂

mvh

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Apps läggs säkerligen över men det är ett dumt val att inte lägga över hela säkerhetskopian.

Lägg över säkerhetskopian ändå eftersom iPhone 4 är snabb nog för att ta hand om dina sega filer.

När jailbreak sedan är släppt så sparar du kontakter och sådant manuellt och gör sedan en fräsch återställning där du lägger in filer.

High Score är ett skämt.

Suffix
    Member
    Post count: 20

aja skit i high scoren och intsällningar, kommer inte köra över säkerhetskopian, whatever. Och varför i hela helvete ska apple vara så dryga att dom inte låter en sköta all det där manuellt, vad man vill spara. Sjukt dåligt. Tumme ner för iTunes och hela den biten, värdelöst. Tumme upp för allt annat apple gör

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.