Spara telefonboken

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Spara telefonboken

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 32

Som rubriken lyder…

Finns det något annat alternativ till att spara telefonboken? (alla kontakter och info) än att synka den på säkerhetskopia i itunes?
    Behöver nollställa min iphone efter en jailbreka, vill inte ha några “rester” kvar på säkerheteskopian så jag vill göra en helt ny om ni förstår 🙂

Tacksam för svar.

Mvh Mackan

bozz
    Member
    Post count: 1199

Antingen kan du spara kontakterna i windowskontakter/iCal och sen synka tillbaks dem eller så kan du göra såhär: https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/7639-saekerhetskopiera-innehallet-i-din-iphone-manuellt-[endast-jailbreak].html (men då måste du jailbreaka igen för att få in dem)

fredda-79
    Member
    Post count: 181

Jag har gjort så att jag skaffat ett gmail konto som jag sedan synkade med. Då kan man komma åt alla sina kontakter vart man än är bara man har en dator och internet samt att man sen kan synka med sin iphone när man återställt den utan att köra en gamal säkerhetskopia. Appar mm kan man ju få tillbaka men värre med alla kontakter man har.

Tompasod
    Member
    Post count: 175

Lånar tråden lite, jag synkar mot exchange och gmail. Kan jag synka över mina kontakter som finns i iphonen som kommer från exchange till gmail?

maackan
    Member
    Post count: 32

Tackar, ska skapa ett G mail konto och testa 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.