Spela in ljud med Iphone?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Spela in ljud med Iphone?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 47

Är det möjligt att spela in ljud med iphone? Och i så fall hur länge? Jag tänkte om det möjligen skulle gå att spela in föreläsningar med min Iphone. Hur mycket av batteriet skulle ätas up om man spelar in typ 2-3 timmar? Är det samma som samtal då i form av batteripåverkan?

TruB
    Member
    Post count: 476

@snujji 7373 wrote:

Är det möjligt att spela in ljud med iphone? Och i så fall hur länge? Jag tänkte om det möjligen skulle gå att spela in föreläsningar med min Iphone. Hur mycket av batteriet skulle ätas up om man spelar in typ 2-3 timmar? Är det samma som samtal då i form av batteripåverkan?

när man ringer, så dras det batteri för att köra funktionen som skickar samtalet till tele masten. vilket drar mer batteri ifall det är dålig mottagning.

att det skulle dra mycket batteri tror jag inte alls. inte mer än ett spel, om ens det. för mikrofonen lär nog inte dra mycket batterik att använda.

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Finns ett program i App Store som heter Recorder, som spelar in ljud via mikrofonen 🙂

sm6kst
    Member
    Post count: 3

Finns ett program i App Store som heter Voice Notes, som spelar in ljud via mikrofonen

ZOID
    Member
    Post count: 8

finns även ett gratis app som heter younote på appstore som bla har inspelning.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.