Spellista

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 223

När jag vill spela musik från ett album jag har på min iPhone och går in under “Album” så är allt i bokstavsordning med artister vilket blir mycket bläddra för att komma fram till det aktuella albumet. Kan man inte ställa in så bara albumet visas och sedan när man klickar på albumet ser man alla låtar? Hopppas nu ni förstod hur jag menade. :rolleyes:

TruB
    Member
    Post count: 476

jag förstår då inte vad du menar,
    “Kan man inte ställa in så bara albumet visas och sedan när man klickar på albumet ser man alla låtar?”
    det är väl den meningen som förvirrar, så är det väl standard? eller vilket album pratar du om?

CLS
    Member
    Post count: 223

Tänk dig om du lägger in ett album till din iPhone och sedan går in på iPoden och väljer sedan “Album” då förväntar du väl dig att det skall finnas en albumtitel som du nyss la in, men istället ser du 20 samma albumtitlar med olika artister. Det blir liksom en jädrans bläddrande för att hitta rätt album om sorteringen är på detta sätt. Detta har blivit så efter uppdateringen till iTunes 9, det var inte så i 8:an. Det är förmodligen en bugg. Klart irriterande! 😡

TruB
    Member
    Post count: 476

erm, olika band samma albumtitel?
    varför går du inte in via artist då och sen album?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.