Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Spotify stängs av!?
-
AuthorPosts
-
Jag har tidigare kunnat njuta av musik via Spotify i luren och sedqan gått tillbaka till menyn och samtidigt varit inne och kollat mail och surfat. Dessutom har Spotify fortsatt att spela även när telefonen “släckts ner” efter det antal minuter som jag har valt i Inställningar.
Nu kan jag fortfarande lyssna på mina spellistor i Spotify men musiken tonar ner och tystnar så snart jag går in på någon annan App/går in och kollar mail mm. Dessutom händer samma sak så snart telefonen “släcker ner”.
Har sökt i Inställningar men hittar inget och så vitt jag vet har jag inte ändrat något sedan tidigare (kan dock hända att jag pillat utan att veta om det).
Någon … vad kan felet vara och vad gör jag för att få tillbaka funktionen????
dubbleklicka på hemknappen och stäng ner samtliga program inkl spotify
sedan skall det fungera nästa gång du startar spotify.Har haft liknande problem senaste 2veckorna…Så fort jag lämnar WIFI och kör på 3G läge så fungerar kanske 1-2låtar och sedan blir det helt tyst…efter att ha öppnat och stängt Spotify 1-2ggr (via multitasking grejen) så fungerar den oftast en längre period efteråt.
Tack för tipsen! Tvärr fungerade det inte och inte heller IT-supporten på jobbet klarade av att hitta något.
Gav upp och har nu ominstallerat Sportify och väntar på att få spellistorna synkade.Hände för mig med.
Det räckte att jag startade om telefonen så funkade allt igen. Testade du det? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.