Sprakar i samtalshögtalare.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Sprakar i samtalshögtalare.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Hej
    Min 3gs har jag haft sedan mars månad. Är ingen person som pratar jättemycket i tele och spelar typ aldrig musik ur högtalarna (samtalshögtalaren används väl inte ens då?)
    Sedan en tid tillbaka sprakar det i högtalaren. Detta hörs tydligt när man t.ex hör kopplingstonen, låter nästan som att något är löst och skramlar lite.
    Installerade någon volume buttons-grej via cydia som gjorde att man kunden byta låtar osv med volymknapparna. Efter jag installerade den ändrades dock inte volymen i högtalaren när man tryckte på knapparna utan var alltid typ på max. Tog bort den och inbillar mig att det kan vara någongång efter det som det började låta konstigt. Har alltid dåligt ljud i mitt oanvända headset också.
    Tänkte höra med er om ni tror detta beror på hård eller mjukvara. Vill helst inte lämna in på lagning direkt då den är JBad. Är det någon annan som upplevt samma problem? Är alltså precis som att gallret framför högtalaren skallrar lite eller att den är lite spräckt. Hörs mest vid högre frekvenser som kopplingston osv.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.