Spricka i glaset

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Spricka i glaset

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Jag hade inte ens haft iphonen 24 timmar när jag tappar den på bussen, nu är det en fet spricka i övre delen av glasskärmen, själva LCD(?) skärmen ser fin ut, det är inga döda pixlar m.m. men sprickan stör ganska mycket

Jag har ingen garanti eller något sånt, och har inte lust att byta ut allt (2000 kr minst) så jag undrar om det finns något företag som lagar bara glaset? Helst i stockholmsområdet 🙂

Halle
    Member
    Post count: 837

@n1nj45killz 23260 wrote:

Jag har ingen garanti eller något sånt, och har inte lust att byta ut allt (2000 kr minst) så jag undrar om det finns något företag som lagar bara glaset? Helst i stockholmsområdet 🙂

Olyckligt, olyckligt.

Men, hur hade du tänkt dig att man ska “laga” glaset? Det går ju inte. Tror enda utvägen är att köpa en helt ny front. Montering av skärm är relativt enkelt, det finns videor på youtube som beskriver hur man gör.

Halle
    Member
    Post count: 837

@n1nj45killz 23260 wrote:

Olyckligt, olyckligt.

Men, hur hade du tänkt dig att man ska “laga” glaset? Det går ju inte. Tror enda utvägen är att köpa en helt ny front. Montering av skärm är relativt enkelt, det finns videor på youtube som beskriver hur man gör.

n1nj45killz
    Member

@halle 23262 wrote:

Olyckligt, olyckligt.

Vad kostar det då? Har du länk till någon som säljer? 🙂

n1nj45killz
    Member

@halle 23262 wrote:

Olyckligt, olyckligt.

zanders
    Member
    Post count: 47

@n1nj45killz 23264 wrote:

Tjena här en länk som jag tycker är bra har bestält iphone cases där och leveransen gick fort!!:)

Reservdelar

MVH

zanders
    Member
    Post count: 47

@n1nj45killz 23264 wrote:

Tjena här en länk som jag tycker är bra har bestält iphone cases där och leveransen gick fort!!:)

Reservdelar

MVH

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.