Spricka på baksidan

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Spricka på baksidan

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Tjena har precis upptäckt en ca 0,5 – 1 cm lång spricka vid ljudlöst knappen på backsidan av min iphone. Tycker ni att jag ska gå till telia och försöka få den lagad eller är det ingen ide? Har haft telefonen ca 5 månader nu tycker inte den borde spricka då jag aldrig tappat den eller något annat sånt.
    Har hört att rätt många iphones spricker på backsidan då främst vita 16gb. Är det någon annan som lämnat in med liknande fel kan ni ju skriva hur det gick.

jasifil
    Member
    Post count: 300

Spricker den utan att du utsatt den för våld så är det självklart att det går på garantin. Förutsatt att du har garanti kvar. Det framgår inte om du köpt telefonen begagnad eller ny.

VaNiaL
    Member
    Post count: 8

Har köpt den ny och har ca 6 månader kvar på garantin så då borde det inte vara något problem.

jasifil
    Member
    Post count: 300

Det är bara att gå ner till butiken och be dem skicka iväg den. Trist. Tycker själv inte om att behöva skicka iväg mina prylar även om de är sönder. Det beror nog på att butikspersonal tyvärr är ganska oförsiktiga med folks prylar. Inte alltid men tyvärr allt för ofta. Man vill ju inte få repor för att någon annan är oförsiktig.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.