Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Springboard Hjälp!
-
AuthorPosts
-
Tänkte kolla om någon vet om det finns ngt program
där du kan göra så att du flyttar på Appsen fritt?!idag är det uppifrån och ner. vill ha dem tvärtom! nerifrån och upp!
tack på förhand!
@raste 46282 wrote:
Tänkte kolla om någon vet om det finns ngt program
där du kan göra så att du flyttar på Appsen fritt?!idag är det uppifrån och ner. vill ha dem tvärtom! nerifrån och upp!
tack på förhand!
Hmm, förstår inte riktigt hur du menar.
Har du testat att trycka på ikonerna i 3 sekunder, och det är inte så du vill göra?Alltså, när jag flyttar på dem hamnar dem i ett rutnät som är inbyggt och automatiskt.
Men om jag vill ha ex. en app i ena hörnet och ett i det andra hörnet och så inget mera apps på den sida. är det möjligt?!@raste 46290 wrote:
Alltså, när jag flyttar på dem hamnar dem i ett rutnät som är inbyggt och automatiskt.
Men om jag vill ha ex. en app i ena hörnet och ett i det andra hörnet och så inget mera apps på den sida. är det möjligt?!Nu förstår jag hur du menar, men vet tyvärr inget som hjälper mot det :/
iblank i cydia skapar tomma ikoner som inte syns som gör att du t.ex kan lägga en app i varje hörne.
@raste 46290 wrote:
Alltså, när jag flyttar på dem hamnar dem i ett rutnät som är inbyggt och automatiskt.
Men om jag vill ha ex. en app i ena hörnet och ett i det andra hörnet och så inget mera apps på den sida. är det möjligt?!In med dig i Cydia och tanka hem iblank. De gör “blanka” ikoner så du kan ha ikoner i bara hörnen tex som är synliga osv.
Edit: Annan som hann före.
slaneby
November 7, 2009 at 22:07Post count: 0kolla iBlank i Cydia
Edit: fan vad många han före höhö
Hahaha, dagens trippelpost :laugh:
Tusen tack killar, det var precis vad jag var ute efter.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.