Stand. Sms app tillägg?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Stand. Sms app tillägg?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 200

Godkväll damer och herrar!

Jo det är så att jag letar efter ett litet plugin till iphonen. Jag hade bitesms förut innan 3.0 för att få landscape/Quick reply/Quick compose osv. Men nu när standard appen funkar utmärkt så är det så att jag saknar Quick reply.

Därför undrar jag ifall det är någon som känner till ett litet plugin som bara lägger till quick reply. Jag hittade en beta på iphone-quickreply, en plugin som verkar fixa det som jag söker men det är i beta och verkar inte funka helt normalt.

Så om det är någon där ute som sitter med ett liknande plugin själv på sin telefon eller om ni råkar känna till något. Skriv gärna!
    Tack/
    Wes

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Verkar som om du söker efter iRealQuickSMS 🙂

Wester
    Member

Är det bara quickreply? 🙂 jag läste om det men fick för mig att det inte var rätt för mig :S

Mekke
    Member

iRealQuickSMS är bara QuickReply, du kanske råkade läsa lite om iRealSMS som är en helt annan, tredjeparts-smsapp 😛

Wester
    Member

@mekke 38153 wrote:

iRealQuickSMS är bara QuickReply, du kanske råkade läsa lite om iRealSMS som är en helt annan, tredjeparts-smsapp 😛

Jo jag vet om iRealSMS osv, testade det förut men njae, räcker med standard sms appen. Tror jag trodde att iRealQuicksms hade mer än bara quickreply.

Mekke
    Member

Hmm, iRealQuickSMS har QuickSend oxå 😉 Ett litet citat från länken: 😛

iRealQuickSMS offers the 2 most innovative features of iRealSMS for all those who just want to keep their stock SMS app and don’t feel the need for Landscape Texting, Drafts, Forwarding, Searching Messages, Adding Contact Details, Inbox and Outbox etc.

Wester
    Member

yes! får vänta tills det går att köpa..

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.