Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Stänga av återställningen av mobil nätverksdata statistiken
-
AuthorPosts
-
Tjena!
Jag har nyligen skaffat Telia Surf Alltid, och har alltså 500 mb att surfa för på 3G nätet. Och det är praktiskt att man gå in i inställningar och kolla hur många mb som gått åt.
Mitt problem är att statistiken återställs vid varje fulladning och jag har inte den blekaste aning om var man ställer in så att det inte återställs.
Någon som vet?//Adde
Konstigt.. Min återställs inte förrän jag trycker på “Återställ statistik” :confused:
konstigt. Jag har inte tryckt på knappen på senaste, men antalet mottagna mb varierar hela tiden, och är alltid lågt efter fulladning över natten “/
konstigt. Jag har inte tryckt på knappen på senaste, men antalet mottagna mb varierar hela tiden, och är alltid lågt efter fulladning över natten “/
@pear 33478 wrote:
Kollade på min nu och det står senast återställning 2009-01-18 kl 07.15
Själv tänker ja inte på det för har fri surf.
Kanske du har en annan verson på din iphone ? inte för jag tror det men fråga iallafall.
Men ja skall nolla min nu och se om det funkar som det skall igen sedan.
@pear 33478 wrote:
Kollade på min nu och det står senast återställning 2009-01-18 kl 07.15
Själv tänker ja inte på det för har fri surf.
Kanske du har en annan verson på din iphone ? inte för jag tror det men fråga iallafall.
Men ja skall nolla min nu och se om det funkar som det skall igen sedan.
annan version? har surf alltid, lr vad menar du?
Så här var det för mig innan också, dock såg jag på en annan telefonen med fw 2.2 (jag har 2.2.1) och där står det ingen tidpunkt utan endast senaste återställning: Aldrig.Vill enbart att det ska återställas när jag väljer att det ska återställas. “/
annan version? har surf alltid, lr vad menar du?
Så här var det för mig innan också, dock såg jag på en annan telefonen med fw 2.2 (jag har 2.2.1) och där står det ingen tidpunkt utan endast senaste återställning: Aldrig.Vill enbart att det ska återställas när jag väljer att det ska återställas. “/
Verkar konstigt,mobil nätverksdata ska inte återställa sig självt.
Användning återställs däremot alltid vid laddning.
På min (2.2.1,inget jailbrejk) står mycket riktigt att jag återställde 20090530.Verkar konstigt,mobil nätverksdata ska inte återställa sig självt.
Användning återställs däremot alltid vid laddning.
På min (2.2.1,inget jailbrejk) står mycket riktigt att jag återställde 20090530.Eller så ringer man *120# och får informationen rakt i mobilen hur många mb man surfat för eller så går man in och registrerar sig på telias hemsida “mina sidor” där man kan komma åt allt möjligt godis.
Eller så ringer man *120# och får informationen rakt i mobilen hur många mb man surfat för eller så går man in och registrerar sig på telias hemsida “mina sidor” där man kan komma åt allt möjligt godis.
@mossarelli 33515 wrote:
Eller så ringer man *120# och får informationen rakt i mobilen hur många mb man surfat för eller så går man in och registrerar sig på telias hemsida “mina sidor” där man kan komma åt allt möjligt godis.
De stämmer inte riktigt å¨min för de kommer bara upp hur många fria minuter jag har kvar att ringa för. Och vad jag skall betala. och senast reg samtal. (På min iPhone.)
@mossarelli 33515 wrote:
De stämmer inte riktigt å¨min för de kommer bara upp hur många fria minuter jag har kvar att ringa för. Och vad jag skall betala. och senast reg samtal. (På min iPhone.)
@mossarelli 33515 wrote:
@mossarelli 33515 wrote:
@mossarelli 33515 wrote:
Då är det bara mina sidor på telia du kan använda.
@mossarelli 33515 wrote:
Eller så ringer man *120# och får informationen rakt i mobilen hur många mb man surfat för
Det där funkar tyvärr bara om man har ett iAbb 🙁
@mossarelli 33515 wrote:
Eller så ringer man *120# och får informationen rakt i mobilen hur många mb man surfat för
@mossarelli 33515 wrote:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.