stänga av vibration på larm?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone stänga av vibration på larm?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 134

tjena …jag har sökt igenom här och i telefonen …men kan inte komma på om man kan stänga av vibration på larm…för i inställningar så är det bara för inkommande samtal o sms skulle jag tro….. den vibrerar ändå på morgonen skrämmer slag på mig o omgivningen varje gång 🙁

kanske nåt i cydia…tips nån?

tacksam r2

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@r2d2 44861 wrote:

tjena …jag har sökt igenom här och i telefonen …men kan inte komma på om man kan stänga av vibration på larm…för i inställningar så är det bara för inkommande samtal o sms skulle jag tro….. den vibrerar ändå på morgonen skrämmer slag på mig o omgivningen varje gång 🙁

kanske nåt i cydia…tips nån?

tacksam r2

Jag letade själv efter detta men fann bara folk som frågade samma sak och ingen hade en lösning. Jag installerade Night Stand från AppStore… Där slipper du vibration

r2d2
    Member

lite pinsamt men när jag gick in i inställningar ljud…så fanns det 2 st vibrations knappar man kunde aktivera….en för tyst och en för ring….när ring var avstängd så vibrerade den inte på larm 😮

Krippe
    Member
    Post count: 80

Men då vibrerar den ju inte när det ringer heller, så vill inte jag ha det. Har ingen lust slå av och på hela tiden heller.

r2d2
    Member

nej det är klart man skulle ju ha en för larm och en för ring,sms vibration

Nickeliten
    Member
    Post count: 10

Det hade varit bra om det fanns för just alarm tycker jag också, jag hatar vibrationen mot bordet när jag vaknar. Jag får kalla kårar typ, haha

Det jag gör nu är att jag kör SBSettings och tankade “Vibrate” addon så att det är lätt att stänga av och sätta på när man vaknat och ska somna! Men jag skulle vilja ha ett SBSettings addon för att gå emellan Silent mode och Normal, någon som vet?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.