Startar Inte upp igen!!!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Startar Inte upp igen!!!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hey
    ja skall göra mig av med min iphone 3g 8gb den e jailbreakad
    ja tog för at rensa den bort allt och nu startar den fan inte upp den gå till äpplet och de snurrar en stund men går inte längre (menar den där tänkar grejjen snurrar inte äpplet)
    märker telia att den e breakad om man lämnar in den iom at ja raderat som ja förstår allt i den finns de nått ja kan göra själv för att fixa detta eller måste den in på service?

//Micke

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Håll ned power+HOME knapparna samtidigt i 10 sekunder.

Eller

Stäng av den, koppla in den till datorn och håll ned HOME-knappen tills iTunes hittat en iPhone som behöver åtställas.

Braxen
    Member
    Post count: 212

Prova att återställa den igen sätt den i recovery mode och återställ i itunes

Braxen
    Member
    Post count: 212

@freebo 63623 wrote:

Håll ned power+HOME knapparna samtidigt i 10 sekunder.

Eller

Stäng av den, koppla in den till datorn och håll ned HOME-knappen tills iTunes hittat en iPhone som behöver åtställas.

missade ditt inlägg frebo, lite onödigt att skriva typ 2 lika inlägg

holysmoke
    Member

den verkar hamnat i vinkel volten den år inte stänga av !?!?!?! startar om hela tiden…
    Vad göra ?

Freebo
    Member

Håll ned power+home samtidigt, precis som jag sa. Boot-loop är inte ovanligt när man väljer att Radera Alla Inställningar och Innehåll men det går att ta sig ur

Freebo
    Member

Testa även iReb för att ta dig ur en eventuell boot loop, om inte mitt första tips skulle fungera

holysmoke
    Member

ok de verkar funka man fick va snabb som en speedad iller för att hinna med att växla innan den starta om sig

Thanx Freebo och Braxen =)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.