storleksproblem med skärmen!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak storleksproblem med skärmen!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 6

Hej har råkat ut för ett väldigt konstigt fel som hänt två gånger…
    jag har en 3Gs av senaste snitt, jailbreakad med blackra1n, utan att jag gjort nånting alls, den låg på bordet, men när jag skulle öppna den så var allt på skärmen av större typsnitt, typ inzoomat!? den närmaste jag kan säga hur det ser ut är “felsäkert” läge på windows….jag har omstartat telefon och blackrainat igen, utan resultat. Då återställde jag luren helt med itunes. Då gick det bort. Jag jailbrakade igen med blackrain och haft det en vecka helt problemfritt, men nu ikväll kom det tillbaka!

hjälp!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@alfons 53009 wrote:

Hej har råkat ut för ett väldigt konstigt fel som hänt två gånger…
    jag har en 3Gs av senaste snitt, jailbreakad med blackra1n, utan att jag gjort nånting alls, den låg på bordet, men när jag skulle öppna den så var allt på skärmen av större typsnitt, typ inzoomat!? den närmaste jag kan säga hur det ser ut är “felsäkert” läge på windows….jag har omstartat telefon och blackrainat igen, utan resultat. Då återställde jag luren helt med itunes. Då gick det bort. Jag jailbrakade igen med blackrain och haft det en vecka helt problemfritt, men nu ikväll kom det tillbaka!

hjälp!

Knacka två ggr på skärmen med tre fingrar. Eller gå in i Inställningar-Allmänt-Hjälpmedel och slå av zoomen. ELLER, läs manualen 😉

alfons
    Member
    Post count: 6

Stort tack som f-n…det var ju simpelt! tur att det var bara jag som var så okunnigt dum!

Ska läsa på!!

Mvh

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Där behövs inget förstoringsglas inte…

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.