STORT problem hjälp tack!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone STORT problem hjälp tack!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej.

Jag köpte en Jailbreaked Iphone 2G idag och testade den lite och tyckte om den direkt.
    När jag sedan skulle testa iTunes så stod det att det fanns en nyare uppdatering till telefonen.

Jag tänkte “De e ju bra att ha den senaste uppdateringen som till allt annat”, men icke.
    Jag uppdaterade och telefonen startades om.
    Nu är det en bild på iTunes loggan och en USB-kabel på telefonen och jag kan bara ringa SOS samtal.

När jag sedan försöker koppla in den till iTunes så står det “The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported”
    Alltså kan jag inte komma in och nergradera eller återställa telefonen igen.
    Jag har ju inte heller något annat SIM kort?

Jag har Googlat hela dagen och inte hittat något.
    Har laddat ner Quickpwng eller va det heter men det kan jag inte ens starta för det blir Error och programmet måste avslutas?

Hur fan ska jag göra?
    Kan inte komma åt den nånstans?

Någon som har nåt tips?

Är desperat!

snook
    Member
    Post count: 2190

@jungelbobo 24482 wrote:

Hej.

Jag köpte en Jailbreaked Iphone 2G idag och testade den lite och tyckte om den direkt.
    När jag sedan skulle testa iTunes så stod det att det fanns en nyare uppdatering till telefonen.

Jag tänkte “De e ju bra att ha den senaste uppdateringen som till allt annat”, men icke.
    Jag uppdaterade och telefonen startades om.
    Nu är det en bild på iTunes loggan och en USB-kabel på telefonen och jag kan bara ringa SOS samtal.

När jag sedan försöker koppla in den till iTunes så står det “The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported”
    Alltså kan jag inte komma in och nergradera eller återställa telefonen igen.
    Jag har ju inte heller något annat SIM kort?

Jag har Googlat hela dagen och inte hittat något.
    Har laddat ner Quickpwng eller va det heter men det kan jag inte ens starta för det blir Error och programmet måste avslutas?

Hur fan ska jag göra?
    Kan inte komma åt den nånstans?

Någon som har nåt tips?

Är desperat!

Gå in på Dev-Team Blog och till vänster “Official Software”, klicka där och ladda hem “Quickpwn-225-2” till windows (antar att du har win)

Och ha telefonen i när du kör Quickpwn.

Gusoir09
    Member
    Post count: 6

Patterns of Listening Strategy Use among    Upper Primary School Pupils   Lecturer: GU Yongqi wow power leveling (School of Linguistics and Applied Language Studies, Victory University of Wellington)   Time:10:00-11:30a.m, wow power leveling 17 October   Venue:Room502, Shaw Run Run Building, East Campus, BFSU   About Lecturer:   Peter Yongqi Gu currently teaches language testing and assessment. He has extensive teaching and teacher training experience in Beijing Normal University (China), Hong Kong Institute of Education (Hong Kong), Lingnan University cheap archlord gold (Hong Kong), and the National Institute of Education (Singapore). Peter is the MA Programme Director.    Peter’s main academic interests fall into the following areas: second language acquisition, computer assisted language learning, teacher archlord online gold training, and language planning.    His publications have appeared in Asian Journal of English Language Teaching, Language and Education, Language Learning, RELC Journal, TESL-EJ, TESOL Quarterly, Xiandai Waiyu, and other journals or collections. Peter Gu is the archlord power leveling author of Vocabulary Learning Strategies in the Chinese EFL Context (Marshall Cavendish Academic, 2005), and is the guest editor of Learning and Teaching English in the Chinese Context, a special issue (Vol.12) of Asian Journal of English Language Teaching (Chinese University Press, 2002).

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.