Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Stort problem vid inkommande samtal.
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har ett skummt problem som jag inte kan lösa.
När jag får inkommande samtal kommer dom inte fram till telefonen fast den är på och går att ringa ut ifån. Man får ringa flera ggr till mobilen för att komma fram. Detta händer på flera olika platser och det blir samma fel med Tele2 samt Halebop. Någon som har någon aning om vad det kan vara?
Kan det hjälpa att uppgradera till 3.1?
//Jonas
Iphone 3GS 3.0.1
Ultrasn0w
Upplåst med redsn0w@probe 45243 wrote:
Hej!
Har ett skummt problem som jag inte kan lösa.
När jag får inkommande samtal kommer dom inte fram till telefonen fast den är på och går att ringa ut ifån. Man får ringa flera ggr till mobilen för att komma fram. Detta händer på flera olika platser och det blir samma fel med Tele2 samt Halebop. Någon som har någon aning om vad det kan vara?
Kan det hjälpa att uppgradera till 3.1?
//Jonas
Iphone 3GS 3.0.1
Ultrasn0w
Upplåst med redsn0wBörja med att testa ett annat SIM-kort. Tror dock att det är Ultrasn0w som spökar och att en aktsam uppgradering till 3.1.2 för att behålla upplåsningsmöjligheten samt en återställning som NY telefon skulle kunna fixa detta. Som vanligt finns det inte garantier…:P
@freebo 45245 wrote:
Börja med att testa ett annat SIM-kort. Tror dock att det är Ultrasn0w som spökar och att en aktsam uppgradering till 3.1.2 för att behålla upplåsningsmöjligheten samt en återställning som NY telefon skulle kunna fixa detta. Som vanligt finns det inte garantier…:P
Har testat med annat simkort. Samma fel.
Jailbreakde om den igen och sen körde ultrasn0w. Felet försvann.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.