Streama musik från dator till iphone via Lan/Wifi

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Streama musik från dator till iphone via Lan/Wifi

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 25

Tja, har letat efter detta, har testat orb, men jag vill kunna spela musik i bakgrunden , har testat fälla ner appen och ha på backgrounder i overide inställningar men ljudet stängs av.

Jailbreakad 3gs 4.2.1

Hittar ingen airplay ikon? testat byta spåk engelska franska men jag kanske saknar något annat? nån airplay apparat kanske.

Det ska vara gratis! Undrar också om det finns någon sätt att ladda ner musik direkt i iphonen, ipod känner inte igen dessa låtar, de kådas ju till 4bokstäver i några random mappar. Så ett bättre music player app?

sankyou

Banana-Girl
    Member
    Post count: 68

Hej jo jag är lite ute eftersamma sak som dig. Jag vill ha en app som streamar ljud och bild till min iphone utan att behöva vara på samma nätverk. Jag har testat Logmein och den funkar utan att vara i samma nätverk men får inte ljudet i iphonen. Sen testade jag splashtop och den funkar att streama ljud och bild men man måsste vara i samma nätverk. Så det finns kanske en som funkar men hittar ej någon. Är ute efter att se flash i min iphone från min data eftersom det inte finns flash player att hämta.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.