Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Streama South park i iPhonen!
-
AuthorPosts
-
GUD vad underbart!!
låg precis och höll på med min ajfåwn i cydia och kollade, så såg jag “Southpark Mobile” laddade ner det för att se vad det var, och snacka om att jag älskar det.
Man streamar southpark avsnitt från 3G nätet! Jag kunde streama utan problem med mitt TRE 0.38mbit eller vad det nu är på det billigaste.
Ni MÅSTE testa detta =D
Jupp,om man jailbrejkar så kan man streama,men tar det inte en jäkla massa på batteriet?
Inte kul att behöva ladda ett par ggr om dan.
Ja,southpark är ballt,men simpsons hade varit bättre.@steffe 25870 wrote:
Jupp,om man jailbrejkar så kan man streama,men tar det inte en jäkla massa på batteriet?
Inte kul att behöva ladda ett par ggr om dan.
Ja,southpark är ballt,men simpsons hade varit bättre.Batteri: Jo det gör det, men jag klarar mig faktiskt då jag alltid har med mig min netbook med 9cells batteri – utan den skulle det vara rätt kört ;_;
Det finns family guy och snart futurama också 🙂
Okej,men då får du ladda den istället.
Måste va rätt jobbigt att bära me sej en massa prylar.
Behöver själv ingen netbook,har iphone,räcker åt mig.Streamas avsnitten från Comedy central själva?
Finns det en massa ads?
Har ägaren av materialet godkänt att South Park avsnitt distruberas på 3G via en app?
Slipper detta förbi regel §8?@mossarelli 25958 wrote:
Streamas avsnitten från Comedy central själva?
Finns det en massa ads?
Har ägaren av materialet godkänt att South Park avsnitt distruberas på 3G via en app?
Slipper detta förbi regel §8?Jag vet inte detta, kanske är för bra för att vara sant. Ifall det är olagligt så får väl tråden tas bort 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.