Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Streama sport i iphone
-
AuthorPosts
-
Tjena, som ni vet finns ju inte flash i iphone, detta gör att man tyvärr (såvitt jag vet) inte kan kolla på bet365 gratis livestream som visar en hel del fotbollsmatcher helt lagligt och gratis. Vet ni om det går att ta del av dessa streams på något sätt eller är det helt omöjligt?
Sen har jag hittat en app på appstore som jag ska dra hem så fort jag hämtat min iphone på posten, nämligen TVUplayer. Denna app ska sända en massa olika kanaler och nu undrar jag om ni vet om det går spansk fotboll på kanalerna man kan se i TVUplayer? Och om det finns, var kan man enklast hitta vilken kanal de olika matcherna spelas på? Blir ju lite drygt att leta igenom alla 900 kanaler för att hitta livematchen man letar efter:P Så, någon som har någon erfarenhet och vill dela med sig?
Och till sist, finns det något annat sätt att kolla på live sport i iphone? Främst fotboll och i huvudsak La Liga.
haaha vilken klockren app.. kollade nyss på live cricket, skulle bara se ifall det funkade.. bilden är perfekt .. fungerar hur bra som helst
@ludii 51658 wrote:
haaha vilken klockren app.. kollade nyss på live cricket, skulle bara se ifall det funkade.. bilden är perfekt .. fungerar hur bra som helst
Låter ju bra:D Skulle dock varit bra om man hittat nån “tablå” där man kan se vilka matcher som visas på vilka kanaler. Kollade tex på tvuplayers fotbollstablå nyss men den verkar inte funka så bra. Brasilien – Mexico som ska spelas nu fanns inte med i tablån men om man kollar på en streamsida här på datorn så står där att matchen sänds i spanska FOX och att man kan kolla på den i TVU. Hittade heller inte Barcas match imorgon i den tablån men den borde ju visas på någon kanal som TVUplayer sänder tycker jag, frågan är bara hur man snabbt och enkelt kan ta reda på vilken kanal.
Säg till om du hittar nån kanal där den sänder Barca! 🙂
Visca Barça!
myp2p.eu är en sida som har länkar till dom flesta streamde matcher. Använder ibland TvU, och ibland andra slags stream, men TvU används för det mesta 🙂
@stickaaan 51700 wrote:
myp2p.eu är en sida som har länkar till dom flesta streamde matcher. Använder ibland TvU, och ibland andra slags stream, men TvU används för det mesta 🙂
Hur hittar du då tex matcher som sänds direkt från de stora ligorna??
@bozz 51669 wrote:
Säg till om du hittar nån kanal där den sänder Barca! 🙂
Visca Barça!
Jo men jag är rädd för att det är olika kanaler till olika matcher. Hade ju varit kanon om alla Barcamatcher hade sänds på en och samma kanal som man kan se på TVUplayer. Hittade dock en sida igår som visar på vilka olika kanaler som vissa matcher sänds. Live Football – Live Football TVs är adressen, bli medlem och ändra din timezone så det stämmer sen klickar du på la liga och kollar ett litet tag innan matchen ska börja och hoppas att det finns någon kanal som du har tillgång till i TVUplayer. Ska testa detta och se hur det fungerar när jag hämtat min telefon nästa vecka.
@ludii 51713 wrote:
Hur hittar du då tex matcher som sänds direkt från de stora ligorna??
Alla matcher sänds direkt på ett eller annat vis där. Går man in på Live Sport upp på sidan, så kommer du in på matcherna som är den dagen. Så trycker du tex in på Barcelona – Bilbao eller vad du nu vill se. Så kommer där upp olika stream, där vissa av streamarna får i tvuplayer.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.