Strömaddapter?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 189

Ok, så jag har nu beställt en docka med inbyggd USB sladd för datorn. Däremot vill jag kunna ladda telefonen om datorn är avstängd genom en nätadapter.

Då är frågan. Ska jag:

1. Köpa en nätadapter Apple Store (Sverige) – Apple USB Power Adapter

2. Köpa en strömsladd Strömadapters för din iPhone | iPhoneinfo.se
    Dock vet jag inte hur denna fungerar då det måste vara en speciell sladd in i telefonen.

Jag skulle tro att nr 1 är bäst då jag redan har en USB sladd (som följde med i lådan från USA) som jag ändå inte kommer använda.

Goda råd uppskattas! 😮

jocke
    Member
    Post count: 189
    iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

*flyttar tråden till rätt del*

Simba
    Member
    Post count: 1063

Det spelar nog ingen roll vilken du köper 🙂 Jag skulle dock satsa på alternativ nr 1, av den anledningen att jag (läs: personligen) tycker att man blir garanterad en kvalitativ produkt då man köper från Apple (Även fast de tar överpriser). 😛

steffe
    Member
    Post count: 2452

Så länge man har original USB-sladd så funkar det med en standard nät/USB laddadapter,testade med en från en gammal mp3,funkade ok.

steffe
    Member

Så länge man har original USB-sladd så funkar det med en standard nät/USB laddadapter,testade med en från en gammal mp3,funkade ok.

steffe
    Member

steffe
    Member

steffe
    Member

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.