Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Strömaddapter?
-
AuthorPosts
-
Ok, så jag har nu beställt en docka med inbyggd USB sladd för datorn. Däremot vill jag kunna ladda telefonen om datorn är avstängd genom en nätadapter.
Då är frågan. Ska jag:
1. Köpa en nätadapter Apple Store (Sverige) – Apple USB Power Adapter
2. Köpa en strömsladd Strömadapters för din iPhone | iPhoneinfo.se
Dock vet jag inte hur denna fungerar då det måste vara en speciell sladd in i telefonen.Jag skulle tro att nr 1 är bäst då jag redan har en USB sladd (som följde med i lådan från USA) som jag ändå inte kommer använda.
Goda råd uppskattas! 😮
Skulle denna kunna funka, även fast den är för iPod?
AC Adapter / laddare för iPod, vit / Batterier & Ström / Kullander Apple Premium Reseller
*flyttar tråden till rätt del*
Det spelar nog ingen roll vilken du köper 🙂 Jag skulle dock satsa på alternativ nr 1, av den anledningen att jag (läs: personligen) tycker att man blir garanterad en kvalitativ produkt då man köper från Apple (Även fast de tar överpriser). 😛
Så länge man har original USB-sladd så funkar det med en standard nät/USB laddadapter,testade med en från en gammal mp3,funkade ok.
Så länge man har original USB-sladd så funkar det med en standard nät/USB laddadapter,testade med en från en gammal mp3,funkade ok.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.