Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › strömma musik till bilradion
-
AuthorPosts
-
Har en iPhone 4 och jag undrar ifall man på något program som gör så att man kan streama sin musik från telefonen till bilradion? Tex att de har samma frekvens. Vet att det funkar med bilradio som inte är “orginal”, Jag har en Volvo S40 och skulle vilja göra det.
Iphone 4 har ingen inbyggd fm-sändare men det finns i alla teknikaffärer. Kolla onoff eller Kjell o Co.
Okej, några tips på FM-sändare då? Jag har redan bilhållare
jag tänkte mer på en iPod-specifik fm-sändare (utan sladd)
billigare alternativ:
BELKIN iPod TuneFM Svart – Mediastreamer – Tillbehör – Ljud & Bild – ONOFF
Kjell & Company – Nordens bredaste sortiment av tillbehör för hemelektronik
Om nocs NS401 hos Teknikmagasinet.
Puro bilhållare med FM-sändare & billaddare – iPhonebutiken.seJag kan lista minst 5 st bättre men också dyrare alternativ om du är intresserad
@iPhoneReservdelar.se 75870 wrote:
denna var bra, jag vill ha en laddare som ingår i, vilket det gör på denna..
min bilhållare var visst sönder, så måste köpa en ny
@ludii 75875 wrote:
denna var bra, jag vill ha en laddare som ingår i, vilket det gör på denna..
min bilhållare var visst sönder, så måste köpa en ny
Den här köpte jag på ullared för 199:-, laddare, hållare och FM-sändare, allt i ett. fungerar KANON! Man fick med en fjärrkontroll också för låtbyte m.m.
Denna såg nice ut :). Är du nöjd med ljudet?? Måste den vara kopplad till cigarretuttaget? Kan man ladda mobilen samtidigt?
Kan man vrida den så att telefonen är i panorama läga istället ?
@kristoffer85 76066 wrote:
Ja på alla tre frågor 🙂
fan va jobbigt. jag har mitt ciggaretuttag vid handbromsen. jobbigt att den isåfall måste stå där. Eller är det bara att koppla in den med sladd till uttaget sen sätta hållaren vid fönstret?
Vet du ifall man kan köpa fmsändaren någon annanstans utöver ullared? Det är en bit bort från mig. Eller om du har produktnamnet?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.