Stylus-penna för iPhone?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Stylus-penna för iPhone?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 80

Rubriken säger väl det mesta, men jag söker en billig eller en riktigt bra styluspenna för. iPhone? Jag har invisible shield på men det borde väl inte vara något problem?
    Kinaföretag/ebay/tradera/butik whatever !

Kurtson
    Member
    Post count: 569

såg en på tradera igår, 23 spänn + 13 kr i frakt, inom sverige…

Kurtson
    Member
    Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Har aldrig förstått poängen med dessa pennor. Tycker de är helt onödiga och t o m försämrar användandet.

Men det är bara min åsikt. 😮

Kurtson
    Member

frugan vill ha en när hon använder min telefon… jag som har större klumpigare fingrar löser det men ibland skulle en penna sitta fint, som när det var -18 i morse….

Mardin
    Member
    Post count: 80

Minusgraderna som är problemet precis, att få ut telefonen ur jackfickan med vantar är inga problem. Visst skulle man kunna svara på samtal/skicka sms med tungen eller näsan men blir lite bökigt. Rejält med cred till någon om de lyckas skicka ett helt sms med tungan utan massa feltryckningar..

mcdandrew
    Member
    Post count: 154

Coola vantar för iPhone – MacWorld

Som tidigare har nämnts!

Styluspenna? Är telefonen en ericsson från 2002? 🙂

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Lite OT men här är är ett tips som funkat för mig Gör dina handskar iphone vänliga.

ziampas
    Member
    Post count: 16

Har du kollat på KaptenX.se? Stylus Penna
    Där kan du köpa en penna (som fär övrigt jag också använder och är nöjd) för 29 små kronor!!

hansn
    Member
    Post count: 1

Letar efter en fungerande penna till iPhone 3GS.

Testat en Stylus i butik och blev glad att jag inte kastade pengar i sjön genom att köpa på nätet. Totalt värdelös då man var tvungen att trycka som en galning och även då fungerade den bara ibland.

Jag förstår att telefonen är gjord för fingrar men då jag skissar en hel del vore det trevligt att på ett vettigt sätt kunna göra det i telefonen.

Tack!

Tråd flyttad /Ponyboy

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.