Summerboard problem!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Summerboard problem!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Tjena!

Har ett litet problem med Summerboard från installer. Har en 1.1.4 iPhone 16gb.

När jag byter tema i Summerboard så ändras ingenting i telefonen!!
    Jag ha laddat ner SMBfixen, och jag har SwePhone installerat!!

Måste man göra detta via SFTPn eller kan man inte byta tema direkt på telefonen via Summerboard!?

(Sökte precis på “Summerboard” och “Teman” men fick inga svar, så ledsen om en liknande tråd redan finns!!)

Tack och Hej!

haren
    Member
    Post count: 200

@mangster 2307 wrote:

Tjena!

Har ett litet problem med Summerboard från installer. Har en 1.1.4 iPhone 16gb.

När jag byter tema i Summerboard så ändras ingenting i telefonen!!
    Jag ha laddat ner SMBfixen, och jag har SwePhone installerat!!

Måste man göra detta via SFTPn eller kan man inte byta tema direkt på telefonen via Summerboard!?

(Sökte precis på “Summerboard” och “Teman” men fick inga svar, så ledsen om en liknande tråd redan finns!!)

Tack och Hej!

Det ska inte vara några problem att byta teman i telefonen. Testa att installera om Summerboard.

// h

criille
    Member
    Post count: 25

hade samma prob förutom men då var det att summerboard inte stödde det teamt fast det hette: (summerboard). Så mitt svar blir att prova tanka hem några fler teman och testa med dem, om inte det funkar har jag ingen aning 😛

Btw orkar inte göra en tråd om det så jag tar upp det snabbt här, alla ikoner ändras inte vid tema byten och jag har tankat alla icon fix. Sen om jag gör en mapp i categories program, då funkar alla ikoner, men så fort jag flyttar ut dom i “huvud menyn” så blir dem som orginal. /crille

haren
    Member

@criille 2317 wrote:

hade samma prob förutom men då var det att summerboard inte stödde det teamt fast det hette: (summerboard). Så mitt svar blir att prova tanka hem några fler teman och testa med dem, om inte det funkar har jag ingen aning 😛

Btw orkar inte göra en tråd om det så jag tar upp det snabbt här, alla ikoner ändras inte vid tema byten och jag har tankat alla icon fix. Sen om jag gör en mapp i categories program, då funkar alla ikoner, men så fort jag flyttar ut dom i “huvud menyn” så blir dem som orginal. /crille

Temat är gjort för engelskt språk. Byt till engelska så används alla ikoner som följde med temat.

// h

mangster
    Member
    Post count: 7

Jag har låst upp den med iLiberty+. Kan det vara orsaken till att Summerboard inte fungerar? Läste att ngn hade problem där, men gäller det alla som låst upp med iLiberty?

Copa
    Member
    Post count: 12

Funkade inte för mig när jag körde med iLiberty+ men funkade med iPlus men då hade jag problem med mailen istället

haren
    Member

@copa 2349 wrote:

Funkade inte för mig när jag körde med iLiberty+ men funkade med iPlus men då hade jag problem med mailen istället

Jag låste upp en ny 16gigare igår med iliberty och på den så funkar summerboard utan problem..

// h

Copa
    Member
    Post count: 12

Var nåt annat med mail… Funkar inte nu heller sen jag körde iLiberty+ och installerade theme builder så felet låg nog inte hos summerboard

mackans
    Member
    Post count: 20

låste också upp med illberty plus
    -inget summerboard eller psx/gba funkar 🙁

haren
    Member

@mackans 2397 wrote:

låste också upp med illberty plus
    -inget summerboard eller psx/gba funkar 🙁

Återställ telefonen, uppdatera iliberty om du har en gammal verision och lås upp igen.

// h

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.