Super moderator

Front page Forums Övriga ämnen Super moderator

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 128

Ja de var jag här igen:P Jag har länge grunnat lite på dem här super moderatorerna som snook tex. Du gör ett kanon jobb som verkligen är aktiv här på Iphoneinfo.se. Jag vet heller inte om det finns fler som är de eller något liknande. Men en fråga bara, vad är kvalikafiktionen för att bli Admin/ supermoderator? Vet heller inte om ni antar andra användare på hemsidan som kan förenkla detta och göra sidan till en bättre och mer ordningsam forum, eventuellt förenkla detta. Detta är dock bara ett förslag som jag har i huvudet:P
    Om ni nu läser detta här, och tänker hmm.. detta var kanske inte en sådan dum idé, vill jag bara säga några ord om en aktiv kille här på Iphoneinfo.se.
    Mekke, en kille som allltid är aktiv på sidan. Kan det mesta om Iphone och apples programvara överlag. jag är nog inte ensam om att säga att han har varit som en “Iphone Guru” här och hjälper alltid alla oavsett om han är trött eller dyligt. Alltid för att hjälpa andra. Dock är han inte så gammal, men fortsätter han att utveckla sig mycket för allt inom pc, mac aa etc, kommer detta bli en stor kille^^
    Jag vill verkligen att Iphoneinfo ska ha en admin/supermoderator som Mekke.
    Sen samtidigt säga tack än en gång mekke för allt du lärt mig och kommer säkert lära mig mer:P (hoppas jag iallafall)

Mekke har min röst iallafall ^^

Tack på förhand!

snook
    Member
    Post count: 2190

*Flyttar tråden*

“Don’t come to us, we’ll come to you”

😉

TwiZteD
    Member
    Post count: 238

Bra ide,

+1 vote från mig

// TwiZteD

foppatoffel
    Member

@twizted 38079 wrote:

Bra ide,

+1 vote från mig

// TwiZteD

eller hur du håller med?
    Inget illa menat mot iPhoneinfo utan mest att det blir enklare ^^

generuss
    Member
    Post count: 285

Behöver mekke vara mod för att fortsätta sitt jobb här? Mer press bara. Nej, less is more.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@generuss 38089 wrote:

Behöver mekke vara mod för att fortsätta sitt jobb här?

Man kan aldrig vara säker :rolleyes:

Men iaf, tack för all uppmärksamhet och beröm 😮 Jag har nog aldrig känt mej så här.. Uppskattad förut! 🙂 Så tack, foppatoffel! 😀

carpe
    Member
    Post count: 904

För att lätta på Mekkes “press” så lägger jag en röst på mig själv. Hade gärna lagt på steffe annars, men han är för kraftigt byggd och tjurig :P. Vart har han tagit väger btw?

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

^@Carpe: Medlemmar som röstar på sig själva blir oftast inte det, dåligt drag :(…

Mekke får min röst.

Jag har nog med forum så fråga inte mig. Äger dessutom ett forum och är admin så jag vet vad all fuzz handlar om.

Vote Mekke for Supermod.

foppatoffel
    Member

^^ tråden drog lite uppmärkasamhet iallafall hihi^^ varsegod mekke 😀

QeuDee
    Member
    Post count: 463

+1 Mekke 🙂

foppatoffel
    Member

@qeudee 38127 wrote:

+1 Mekke 🙂

:D^^.

Appelphone
    Member
    Post count: 594

Mekke for mod! Mekke for mod! 😀

snook
    Member
    Post count: 2190

Jag stänger tråden pga att den utvecklas till en röstningstråd.

Som jag sagt tidigare, behöver vi hjälp så kommer vi till er 🙂

*Tråd låst*

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • The topic ‘Super moderator’ is closed to new replies.